کد خبر : 8647
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 12:52
-

فرمانده سپاه استان خوزستان: سپاه و بسیج با تمام امکانات برای کمک به مردم در صحنه حضور دارند

فرمانده سپاه استان خوزستان: سپاه و بسیج با تمام امکانات برای کمک به مردم در صحنه حضور دارند

فرمانده سپاه استان خوزستان: سپاه و بسیج با تمام امکانات برای کمک به مردم در صحنه حضور دارند فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به وضعیت آب گرفتگی مناطق خوزستان گفت: سپاه و بسیج با تمام امکانات برای کمک به مردم در صحنه حضور دارند. سردار حسن شاهوارپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در

فرمانده سپاه استان خوزستان: سپاه و بسیج با تمام امکانات برای کمک به مردم در صحنه حضور دارند
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به وضعیت آب گرفتگی مناطق خوزستان گفت: سپاه و بسیج با تمام امکانات برای کمک به مردم در صحنه حضور دارند.
سردار حسن شاهوارپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به وضعیت آب گرفتگی ناشی از بارش در برخی از مناطق استان خوزستان اظهار داشت: متاسفانه برخی از مناطق شهرستان اهواز و شهرستان کارون و همچنین بعضی از شهرستان‌های جنوبی استان از جمله آبادان و خرمشهر به دلیل بارش سنگین دچار آب گرفتگی شدند که این اتفاق در مدت زمان کمی رخ داد.

وی در ادامه بیان کرد: چهارراه زند اهواز، کوی معین‌زاده، شهرک دانشگاه، کمپلو، کیانشهر، کوی علوی، منطقه عین دو و کوی شهید باهنر از جمله مناطقی هستند که درگیر آب گرفتگی شده بودند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان اضافه کرد: به‌طور کلی تمام اهواز درگیر آب‌های سطحی پس از باران بود اما بخش عمده آب گرفتگی این مناطق ماندگار شد و تخلیه آب به سختی صورت گرفت به‌طوری که بعد از ۳_۴ روز از بارش باران و آب گرفتگی‌ها همچنان شاهد وجود آب در معابر آن نقاط هستیم.

شاهوارپور تصریح کرد، تمام تلاش‌ها برای رهایی مردم از وضعیت فعلی صورت گرفت در همین راستا سپاه و بسیج با همه امکانات و توانایی که در اختیار داشتند وارد عمل شدند. امدادرسانی بسیجیان برای نجات جان مردم به‌دلیل ورود آب تا یک متر در منازل و پخت و پز نیز یکی از کارهای صورت گرفته در این روزها بود.

وی بیان کرد: خیرین و برخی از شرکت‌ها برای امدادرسانی مشارکت کردند، همچنین با استفاده از ظرفیت‌های سپاه جهت پخت و پز و تهیه غذای سالم و آب معدنی اقدامات خوبی انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان یادآور شد: پمپ‌هایی که در مجموعه سپاه بود تا جایی که امکان داشت برای تخلیه آب‌های سطحی در کنار دستگاه‌های دولتی دیگر به‌کارگیری شد و عملیات تخلیه همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تا امروز بخش قابل توجهی از آب در مناطق مختلف تخلیه شد و نقاط زیادی از زیر آب خارج شدند، تعدادی پمپ از تهران نیز برای به‌کارگیری برای تخلیه آب از معابر به خوزستان ارسال شد.

شاهوارپور تاکید کرد: منازل مردم و تجهیزات زندگی مردم آسیب دیدند و تمامی مایحتاج زندگی آن‌ها زیر آب رفت، هم اکنون نیز مردم ما مانند زمان سیل نیاز به کمک دارند و باید تسهیلاتی از طرف دولت برای جبران خسارات وارده برای مردم در نظر گرفته شود.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه گروه‌های جهادی یکی از ظرفیت‌های ما برای کمک به مردم هستند، یادآور شد: این افراد مخلصانه و حتی با امکانات شخصی در خدمت مردم هستند لذا برای تعمیر منازل آسیب‌دیده از نظر گروه‌های جهادی مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.