کد خبر : 4662
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 8:08
-

فرمانده‌ حشدالشعبی عراق: ‌در اربعین ‌برادری ‌ایران و عراق ‌به جهانیان ثابت می‌شود‌

فرمانده‌ حشدالشعبی عراق: ‌در اربعین ‌برادری ‌ایران و عراق ‌به جهانیان ثابت می‌شود‌

فرمانده‌ حشدالشعبی عراق: ‌در اربعین ‌برادری ‌ایران و عراق ‌به جهانیان ثابت می‌شود‌ / شکست داعش ‌با کمترین تجهیزات‌ فرمانده سرایا الجهاد از فرماندهان حشدالشعبی عراق با بیان اینکه دو ملت ایران و عراق توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را خنثی می‌کنند، گفت: این دو ملت بار دیگر در اربعین حسینی برادری خود

فرمانده‌ حشدالشعبی عراق: ‌در اربعین ‌برادری ‌ایران و عراق ‌به جهانیان ثابت می‌شود‌ / شکست داعش ‌با کمترین تجهیزات‌
فرمانده سرایا الجهاد از فرماندهان حشدالشعبی عراق با بیان اینکه دو ملت ایران و عراق توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را خنثی می‌کنند، گفت: این دو ملت بار دیگر در اربعین حسینی برادری خود را به جهانیان ثابت می‌کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حسن الساری امروز در آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم خوزستان اظهار داشت: شهید معماری مزین به فرهنگ حسینی و انقلاب اسلامی بود و به آرزوی خود یعنی شهادت دست پیدا کرد.

وی از علت‌های برپایی مراسم‌های بزرگداشت شهدا را فرهنگ‌سازی در جامعه و ملت‌ها با فرهنگ حسینی و امام حسین(ع) برشمرد و بیان کرد: فرهنگ حسینی بالاترین فرهنگ است که بدون آن هر پیروزی شکست به شمار می‌آید.

فرمانده سرایا الجهاد از نیروهای مجموعه حشدالشعبی عراق با بیان این‌که امام حسین(ع) در کربلا ذلیل و خوار نبود بلکه همراه با حضرت زینب(س) جانانه ایستادگی کردند، ادامه داد: امام حسین(ع) راه شهادت و عزت را به شهدا نشان داد و انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ حسینی پیروز شد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی امروزه در همه میدان‌ها به پیش می‌رود و با رهبری و درایت امام خامنه‌ای و صبر ملت ایران در صحنه‌های مختلف شکست نخواهد خورد.

الساری با اشاره به تغییر محاسبات و معادلات با سقوط پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی عنوان کرد: ترامپ و هم‌دستان او برای جمهوری اسلامی خط و نشان کشیده بودند اما توقف نفتکش انگلیسی یک جواب سریع، کوبنده و قانونی از سوی ایران بود ساقط کردن آن نیز اقدامی به جا و سریع بود.

این فرمانده با بیان این‌که فرهنگ حسینی در عراق و لبنان سبب پیروزی‌های بسیاری شد، اظهار داشت: کشورهای عربی با جمعیت بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از سال ۱۹۷۴ تاکنون قادر به شکست رژیم صهیونیستی نبودند اما حزب الله با چند هزار نیروی خود بارها رژیم را شکست داد.
وی با اشاره به این‌که آل سعود و کشورهای حاشیه خلیج فارس به عادی‌سازی روابط و قبول پیشنهاد معامله قرن تن دادند، ادامه داد: حزب الله در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به مقر این حزب در سوریه، موشک به سوی فلسطین اشغالی پرتاب می‌کند.

الساری با بیان این‌که نتانیاهو یک شب پیش از آغاز حمله، برای حزب‌الله خط و نشان کشید و از پایان دادن به عمر جمهوری اسلامی سخن گفت، عنوان کرد: نتانیاهو بعداز حمله حزب الله حرف‌های خود را پس گرفت.

فرمانده سرایا الجهاد از نیروهای مجموعه حشدالشعبی عراق با اشاره به وعده نصرف خداوند متعال به مؤمنان و اینکه کشورهای محور مقاومت هیچ ترسی ندارند، افزود: حشدالشعبی در عراق پس از فتوای مرجعیت و با کمترین تجهیزات نظامی، بزرگ‌ترین گروه تروریستی را شکست داد.

وی به تلاش آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برای نابودی فرهنگ حسینی اشاره و تأکید کرد: آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای او به دنبال فتنه میان ایران و عراق هستند و یکی از توطئه‌های آنها برای اربعین حسینی است.

الساری ادامه داد: دو ملت ایران و عراق توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را خنثی می‌کنند، این دو ملت بار دیگر در اربعین حسینی برادری خود را به جهانیان ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.