کد خبر : 13329
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 0:21
-

فرماندار ویژه آبادان مصوبات چهارمین نشست شورای تامین شهرهای آبادان و خرمشهر را تشریح کر

فرماندار ویژه آبادان مصوبات چهارمین نشست شورای تامین شهرهای آبادان و خرمشهر را تشریح کر

فرماندار ویژه آبادان مصوبات چهارمین نشست شورای تامین شهرهای آبادان و خرمشهر را تشریح کرد:   تدابیر شدیدتر در عدم ورود مسافر و میهمان در ورودیهای آبادان وخرمشهر/تاکید بر تعطیلی جدی فروشگاه‌های زنجیره ای از فردا وفروش مایحتاج متقاضیان صرفا بصورت اینترنتی و بیرون بر سید زین العابدین موسوی با تشریح چهارمین نشست شورای تامین

فرماندار ویژه آبادان مصوبات چهارمین نشست شورای تامین شهرهای آبادان و خرمشهر را تشریح کرد:

 

تدابیر شدیدتر در عدم ورود مسافر و میهمان در ورودیهای آبادان وخرمشهر/تاکید بر تعطیلی جدی فروشگاه‌های زنجیره ای از فردا وفروش مایحتاج متقاضیان صرفا بصورت اینترنتی و بیرون بر

سید زین العابدین موسوی با تشریح چهارمین نشست شورای تامین شهرهای آبادان و خرمشهر (منطقه آزاد اروند) که با دستور کار مبارزه با بیماری کرونا برگزار شد، از تعطیلی تمام فروشگاه‌های زنجیره ای خبر داد.

به گزارش خبرنگارماازشهرستان آبادان،معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با تشریح مصوبات این نشست که با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار ویژه خرمشهر نیز برگزار گردید، بیان داشت: موضوع تهدید سلامت مردم با توجه به جهش آمارها فوق العاده مهم و حیاتی است و با متخلفینی که بیانیه های شورای تامین را نادیده میگیرند یا ناقص اجرا می کنند برخورد جدی می شود.

لذا با توجه به حساسیت موضوع از فردا تمام فروشگاه‌های زنجیره ای و فروشگاه‌های مشابه در منطقه تعطیل خواهد بود و هیچ عذری پذیرفته نیست. اصناف ملزم به رعایت این امر هستند. این تصمیم لازم الاجراست و با متخلفین آن برخورد خواهد شد.
نماینده عالی دولت در

ادامه افزود:همچنین انتقال متوفیان به آرامستانها صرفا با آمبولانس‌های تحت اختیار آرامستان و با نرخ مصوب شهرداری صورت می پذیرد. شهرداری ها نیز مکلف شدند نسبت به تعطیلی جدی کلیه کیوسک‌ها و غرفه های در سطح شهر بدون هیچ ملاحظه ای اقدام نمایند. بدیهی است حق الاجاره مدت تعطیلی اخذ نخواهد شد.
رئیس شورای تامین آبادان ادامه داد:اداره صمت آبادان نیز موظف به تامین اقلام اساسی شهرستان در این مدت شده است.همچنین مقرر شد نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری هر دو شهرستان نسبت به تعطیلی و جمع آوری آثار میوه فروشی ها و سایر بساطی ها از میدان الفی تا خرمشهر در اسرع وقت اقدام نمایند و متخلفین را به دادسرا معرفی نمایند.

موسوی درپایان گفت :درب ورودی و دربهای اضطراری تمام پاساژها نیز توسط نیروی انتظامی مسدود و کنترل خواهد شد.

اجازه تردد به خودروهای حامل مواد غذایی، سوخت، دارو، مواد فاسد شدنی و مواد اولیه کارخانجات و اجازه عبور به پیمانکاران دوایر دولتی صرفا با ارائه معرفی نامه در ورودی شهرستان آبادان نیز از دیگر مصوبات این نشست بود. خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.