کد خبر : 6998
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 0:35
-

فرماندار شهرستان شادگان : لزوم تلاش ویژه برای ترمیم سیل بندهای شهرستان شادگان + تصاویر

فرماندار شهرستان شادگان : لزوم تلاش ویژه برای ترمیم سیل بندهای شهرستان شادگان + تصاویر

وسعت تخریب سیل بندها در سیل اخیر در سطح شهرستان شادگان بسیار بالا است و باید تلاش ویژه ای در زمینه ترمیم و احداث سیل بندها صورت بگیرد.

 

فرماندار شهرستان شادگان تاکید کرد: لزوم تلاش ویژه برای ترمیم سیل بندهای شهرستان شادگان

 

 

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان شادگان در جلسه شورای کشاورزی به ریاست سعید حاجیان فرماندار و رئیس شورای کشاورزی شهرستان شادگان و با حضور سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

 

 

سعید حاجیان فرماندار شادگان در این جلسه با بیان اینکه بسیار نگران سیل بندهای شهرستان هستیم اظهار کرد: وسعت تخریب سیل بندها در سیل اخیر در سطح شهرستان شادگان بسیار بالا است و باید تلاش ویژه ای در زمینه ترمیم و احداث سیل بندها صورت بگیرد.

 

نماینده عالی دولت در ادامه افزود: متاسفانه در سیل اخیر کلیه سیل بندها در روستاها و شهرها تخریب یا کلا از بین رفتند که با توجه به پیش بینی امسال و شروع بارندگی از آبان ماه انتظار می رود استان نسبت به ترمیم و ساخت سیل بند جدید اقدام فوری صورت بگیرد تا دچار خسارت نشویم.

 

لازم به ذکر است : عقد قرارداد آبیاری و تامین کشت های پاییزه ، تامین سوخت موتور پمپ های آبیاری ، پرداخت خسارت بیمه،پلاک گذاری تراکتورها، بیمه نمودن دام ، لایروبی خروجی زهکشی نیشکر ، ترمیم و احداث سیل بندها ، پرداخت تسهیلات وام های کم بهره از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

 

خبرنگار/اعظم حکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.