کد خبر : 18167
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 20:38
-

فرماندار شادگان خبرداد

فرماندار شادگان خبرداد

فرماندار شادگان خبرداد:   اجرای طرح پنجشنبه های جهادی در راستای محرومیت زدایی و بهبود شرایط محلات در شادگان جلسه هماهنگی اجرای طرح پنجشنبه های جهادی در شهر شادگان به ریاست دکتر صبری پور فرماندار شادگان و با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و مسئولین ادارات خدمات رسان در محل فرمانداری برگزار شد. دکتر

فرماندار شادگان خبرداد:

 

اجرای طرح پنجشنبه های جهادی در راستای محرومیت زدایی و بهبود شرایط محلات در شادگان

جلسه هماهنگی اجرای طرح پنجشنبه های جهادی در شهر شادگان به ریاست دکتر صبری پور فرماندار شادگان و با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و مسئولین ادارات خدمات رسان در محل فرمانداری برگزار شد.

دکتر صبری پور فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به شعار اجرای طرح پنچشنبه های جهادی در شادگان ” هر پنچشنبه در یک محله”، اذعان داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده پنجشنبه های جهادی با هماهنگی شهرداری و شورای شهر شادگان و مسئولین ادارات خدمات رسان در راستای محرومیت زدایی و بهبود شرایط محلات مناطق کم‌برخوردار اجرا می شود‌.

دکترصبری پور با تاکید بر استمرار بازدیدها و برگزاری جلسات رسیدگی به مشکلات امور مناطق مختلف این شهرستان ،گفت: اولویت اصلی اجرای این طرح رسیدگی به مشکلات عمرانی و خدمات شهرداری برای ساماندهی این مناطق است.

دکتر صبری پور یاد آور شد:کارگروه طرح پنجشنبه های جهادی به ریاست فرمانداری و با دبیری رئیس شورای شهر شادگان و عضویت شهرداری و ادارات برق،آب وفاضلاب ،گاز ،مخابرات،شبکه بهداشت ودرمان،راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای تشکیل شده است.

فرماندار شادگان تاکید کرد: اولین پنجشنبه جهادی مورخ ۱۶ مرداد ماه سالجاری در شهرک شهید منتظری اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است: اتخاذ تصمیمات لازم با هماهنگی شهرداری ، شورای شهر و ادارات خدمات رسان درجهت اجرای طرح پنجشنبه های جهادی در منطقه مورد نظر، شناسایی مشکلات موجود در منطقه،حضور تیم های پزشکی بصورت رایگان به همراه ادارات خدمات رسان در پنجشنبه های جهادی،شناسایی تعمیرات جزیی گرفتگی فاضلاب و رفع انسداد، جمع آوری نخاله های ،ساماندهی پارک های موجود ،نظافت خیابان ها و معابر در پنجشنبه های جهادی ،رفع مشکل روشنایی، جابجایی پایه های برق قابل انتقال ،حضور مسئولین به همراه پرسنل با لباس فرم کاری در منطقه مورد نظر در پنجشنبه های جهادی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.