شماره : 56746
7 / 2 / 1403 - 22:47

حضور فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان صورت گرفت ؛تقدیر از کانون بسیج رسانه بعنوان کانون برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار در بین کانون‌های بسیج رسانه استان

آنچه به واقع در شرایط فعلی به عنوان وظیفه‌ای برای ما قلمداد می‌شود همان جهاد خستگی‌ناپذیر در جبهه‌های جنگ نرم است که نیرویی بس مضاعف می‌طلبد که بسیجی عزیز محمدمهدی عبیداوی که به مثابه ارتش تک‌نفره در این عرصه فعالیت می‌کند نمادی از نیروهای همطراز جبهه انقلاب اسلامی است که تسلط ویژه‌ای در حوزه رسانه و فضای مجازی دارد.؛

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار کانون بسیج رسانه دشت آزادگان، سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان به همراه هیئتی متشکل از نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، مسئول بسیج طلاب، مسئول جهادسازندگی، فرمانده حوزه بسیج دو شهری، مسئول فرهنگی و بسیجیان این حوزه با حضور در منزل محمدمهدی عبیداوی مسئول مدیر کانون بسیج رسانه دشت آزادگان از ایشان بابت کسب مقام برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار بین کانون‌های بسیج رسانه استان خوزستان تقدیر شد.

سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان ضمن تبریک این موفقیت به مسئول کانون بسیج این شهرستان گفت امروز جامعه ما با توجه به سیل تهاجمات فرهنگی غرب و همچنین شبهه افکنی عناصر دیگر اندیش بیش از پیش به افراد معتمد به آرمان‌ها و انقلاب نیازمند می‌باشد. آنچه به واقع در شرایط فعلی به عنوان وظیفه‌ای برای ما قلمداد می‌شود همان جهاد خستگی‌ناپذیر در جبهه‌های جنگ نرم است که نیرویی بس مضاعف می‌طلبد که بسیجی عزیز محمدمهدی عبیداوی که به مثابه ارتش تک‌نفره در این عرصه فعالیت می‌کند نمادی از نیروهای همطراز جبهه انقلاب اسلامی است که تسلط ویژه‌ای در حوزه رسانه و فضای مجازی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان در ادامه سخنان خود گفت: مدیر کانون بسیج رسانه ما بعنوان یکی از سخت کوش ترین و فعالترین در عین حال کم توقع ترین و بی ادعا ترین بسیجیان شهرستان است که همیشه در یاداشت های خود عنوان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان که در واقع غیرت شناسنامه مردم این شهرستان است را استفاده می‌کند.

وی در ادامه خبرنگاران را از جمله هوشمندترین و حساس ترین اقشار جامعه یاد کرد که اخبار و رویدادهای مهم به ویژه عملکرد نظام را به اطلاع مردم و مشکلات مردم و نارسائی ها را بدون حب و بغض به گوش مسئولان می رسانند که کانون بسیج رسانه ما با کادرسازی این مهم را دارد به نحو احسن انجام می‌دهد.

مهدی طرفی در پایان این دیدار از زحمات بی شائبه و موثر عبیداوی در کانون بسیج رسانه شهرستان تقدیر و تشکر کردند و کسب عنوان برترین کانون بسیج رسانه استان خوزستان را به ایشان،خانواده محترم و بسیجیان این شهرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. توفیقات روزافزون شما را در پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی از طرف فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دشت آزادگان به مدیر کانون بسیج رسانه اهدا شد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56746 توسط داوود عبیداوی و در روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 22:47:41
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56742
7 / 2 / 1403 - 11:46

پیام مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی خوزستان در پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی سلامت روان یکی از شاخص های اصلی سلامت جامعه است و نقش چشمگیری در کارآمدی و پیشرفت آن دارد وامروزه با افزایش مشکلات روحی

مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی خوزستان در پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

سلامت روان یکی از شاخص های اصلی سلامت جامعه است و نقش چشمگیری در کارآمدی و پیشرفت آن دارد وامروزه با افزایش مشکلات روحی و روانی در جامعه اهمیت و نقش مؤثر روانشناسی در زندگی  و وجود روانشناس و مشاور بیشتر احساس می شود.

 

  نقش روانشناسان به عنوان کسانی که به مدد دانش  و مهارت تخصصی خود به اصلی ترین بعد ساختار روانشناختی یعنی شخصیت و روان افراد کمک می نمایند تا ضمن ایجاد احساس انسجام و پیوستگی در زندگی، تعادل عاطفی و رضایت کلی از زندگی، دچار بحران روحی و تنش های عصبی نشده، و راه پیشرفت و تکامل را طی نمایند شایان توجه است.

          در این میان سازمان بهزیستی در راستای وظیفه خطیر خدمت رسانی به مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه  و به عنوان  متولی سلامت اجتماعی در کشور ، به همت کلیه همکاران روان شناس ومشاور پرتلاش و متعهد خود، توانسته است در کاهش آسیب های اجتماعی،  کمک به التیام آلام روحی مردم  و ارتقای شاخص های سلامت روانی جامعه اقدامات ارزشمند و گامهای موثری بردارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ششم اردیبهشت ماه  به عنوان روز روانشناس و مشاور ، به جامعه روان شناسی ومشاوره کشور،  به ویژه به همکاران خدوم بهزیستی خوزستان  که  از طریق افزایش آگاهی جامعه در حمایت از افراد و به ویژه گروه های آسیب پذیر گام برمی دارند این روز را تبریک گفته و آرزوی توفیق و سربلندی یکایک آنان را در راه خدمت رسانی به مردم شریف استان ، از خداوند متعال خواستارم.

 مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56742 توسط رسول حسین پور و در روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:46:50
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56739
7 / 2 / 1403 - 11:45

جلسه شورای فرهنگی بهزیستی خوزستان با محوریت دهه کرامت برگزار شد

ظهر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه،جلسه شورای فرهنگی بهزیستی خوزستان با محوریت دهه کرامت ،با حضور مدیرکل،مسئول روابط عمومی،مشاور اموربانوان و کارشناسان فرهنگی معاونتهای بهزیستی خوزستان و رئیس انجمن جامعه معلولان استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،در این نشست ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت ،نحوه و

ظهر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه،جلسه شورای فرهنگی بهزیستی خوزستان با محوریت دهه کرامت ،با حضور مدیرکل،مسئول روابط عمومی،مشاور اموربانوان و کارشناسان فرهنگی معاونتهای بهزیستی خوزستان و رئیس انجمن جامعه معلولان استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،در این نشست ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت ،نحوه و زمان برگزاری   این برنامه ها بررسی شد.

در پایان پس از جمع بندی نقطه نظرات ، اجرای برنامه های متنوعی از جمله ،تقدیر از دختران همکار،برگزاری جشن  و  تقدیر از دختران معلول موفق و نخبه، جشن تکلیف دختران، برنامه کتاب و کتابخوانی  ویژه دختران تحت سرپرستی،حضور خدام آستان قدس رضوی در مراکز بهزیستی،ارائه مشاوره رایگان به عموم مردم،برگزاری میز خدمت ،جشنواره نقاشی با موضوع نامه دختران بهزیستی به دختران غزه و…در دستور کار قرار گرفت.

434735

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56739 توسط رسول حسین پور و در روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:45:33
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56736
7 / 2 / 1403 - 11:44

نشست تخصصی ساماندهی کودکان کار و خیابانی در بهزیستی خوزستان برگزار شد

روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ،نشست تخصصی استانی با موضوع ساماندهی کودکان کار و خیابانی با حضور مدیران و مسئولین موسسات خیریه و مراکز غیردولتی فعال در زمینه کودک کار شهرستان اهواز و سرپرست معاونت اموراجتماعی،مسئول حراست و بازرسی بهزیستی استان و مدیر و معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد. به گزارش روابط

روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ،نشست تخصصی استانی با موضوع ساماندهی کودکان کار و خیابانی با حضور مدیران و مسئولین موسسات خیریه و مراکز غیردولتی فعال در زمینه کودک کار شهرستان اهواز و سرپرست معاونت اموراجتماعی،مسئول حراست و بازرسی بهزیستی استان و مدیر و معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،در این نشست مقرر شد مرکز دوم نگهداری از کودکان کار و خیابانی پسرانه در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال با همکاری مراکز غیر دولتی در شهرستان اهواز راه اندازی  و پذیرای کودکان ارجاعی از شهرداری و نیروی انتظامی در طرح ساماندهی کودکان خیابانی باشد و در تعامل با مرکز شوق زندگی دادگستری بتوان این کودکان را در مراکز بهزیستی توانمند و به خانواده بازگرداند و از ورود مجدد کودکان به خیابان جلوگیری شود.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56736 توسط رسول حسین پور و در روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:44:15
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56676
6 / 2 / 1403 - 10:47

آشنایی با تنظیم کمباین برای کاهش ضایعات در باوی

کارگاه آموزشی ترویجی آماده‌سازی و تنظیم کمباین برداشت گندم در شهرستان باوی برگزار شد.

 

آشنایی با تنظیم کمباین برای کاهش ضایعات در باوی

کارگاه آموزشی ترویجی آماده‌سازی و تنظیم کمباین برداشت گندم در شهرستان باوی برگزار شد.

 

 به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، هم‌زمان با فصل برداشت گندم و کلزا و لزوم آمادگی و آشنایی کشاورزان و کمباین داران با نحوه کارکرد ادوات برداشت، کارگاه آموزشی ترویجی آماده‌سازی و تنظیم کمباین برداشت گندم توسط جعفر حبیبی اصل عضو هیئت‌علمی  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در شهر ویس از توابع شهرستان باوی برگزار شد.

 

حبیبی اصل ضمن اشاره به زمان دقیق برداشت محصول و نحوه آماده‌سازی کمباین، بر لزوم تمیز بودن و ضدعفونی‌شدن کمباین قبل از شروع برداشت تأکید کرد.

همچنین نحوه تنظیم قسمت‌های مختلف کمباین از جمله هد برداشت، تغذیه‌کننده، کوبنده، جداکننده، الک‌ها، بالابر و بادبزن به صورت عملی آموزش داده شد.

 در ادامه برای جلوگیری از ضایع شدن دانه‌ها در طی برداشت توصیه‌هایی از جمله بازدید مرتب خروجی کاه کمباین و مخزن دانه را ارائه و نحوه انجام تنظیمات لازم در کمباین را آموزش داده شد.

در پایان نیز توصیه شد برای داشتن برداشت خوب با کمترین ضایعات، بهتر است
کشاورز در زمان برداشت، همپای کمباین در مزرعه حضور داشته و نظارت لازم را داشته باشد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56676 توسط رسول حسین پور و در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:47:55
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56674
6 / 2 / 1403 - 10:46

-نظام نوین کشاورزی با دوره های مهارتی در خرمشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

-نظام نوین کشاورزی با دوره های مهارتی در خرمشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر  گفت: ۲۲ دوره آموزشی در سال گذشته با عناوین مختلف در این شهرستان تشکیل شده است و ۸۵۰ نفر روز در این دوره ها آموزش دیدند.

وی افزود: نقش ترویج کشاورزی در مسیر ارتقای سطح دانش و آگاهی بهره برداران کم سواد و بیسواد در تبیین نظام نوین کشاورزی، سلامت غذا و به تبعیت از آن بهبود وضعیت سلامت جامعه بی بدیل است و بر این اساس برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

شریفی اظهار داشت: ترویج بیمه کشاورزی، تنظیمات کمباین، اصول پرورش قارچ دکمه ای، اصول پرورش شترمرغ و … از جمله عناوین دوره های آموزشی برگزار شده توسط این مدیریت بوده است.

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56674 توسط رسول حسین پور و در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:46:43
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56672
6 / 2 / 1403 - 10:44

بازار اوراسیا در دستان صنایع فرآوری خرمای خوزستان

محسن بویری کارآفرین و دارنده شرکت فرآوری خرما یکی از نمایندگان خوزستان برای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو است که سابقه صادرات ۱۰۰۰ تن محصولات فرآوری شده به بازارهای  اوراسیا را دارد.

 

بازار اوراسیا در دستان صنایع فرآوری خرمای خوزستان

محسن بویری کارآفرین و دارنده شرکت فرآوری خرما یکی از نمایندگان خوزستان برای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو است که سابقه صادرات ۱۰۰۰ تن محصولات فرآوری شده به بازارهای  اوراسیا را دارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: محسن بویری یکی از کارآفرینانی است که سال هاست در زمینه بسته بندی و فرآوری خرما در استان فعالیت دارد.

وی که یکی از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو است می گوید : زمینه کاری ما تولید ربات های پرنده سمپاشی ، گرده افشانی و شناسایی آفات بوده است که تحت عنوان شرکت دانش بنیان دشت آفتاب سوسن به ثبت رسید.

بویری با بیان اینکه در سال ۹۹ شرکت دشت آفتاب سوسن موفق بعنوان شرکت فناور شناخته شد اظهار داشت: از سال ۹۹ وارد فضای تولید و فرآوری خرما شدیم.

وی ادامه داد: در همین راستا معضل فروش خرما در سبد کالایی اوراسیا را شناسایی کردیم و خلال خرما با ۶ طعم محتلف را با برند زرحیا را بصورت خرده فروشی زیر ۲۰۰ گرم را در فروشگاه های زنجیره ای عرضه کردیم .

بویری اظهار کرد: رسالت ما خرید خرما از کشاورزانی است که خرمای شناسنامه دار  و مرغوب را طبق پروتکل های شرکت تولید میکنند و در همین راستا  با ۹ نفر از کشاورزانی که به کشت خرما در شهرهای مختلف می پردازند همکاری داریم.

بویری اضافه کرد: همچنین ۱۷ رقم خرمای کمتر شناخته را با برند سرزمین خرما به کشور ارمنستان صادر کردیم و در سال اول  حجم بازار خرمای امنستان را اشباع کردیم.

وی تصریح کرد: سال دوم سعی در فرآوری محصولات خرما از جمله  شیره خرما، سس خرما ، خمیر خرما و پوره خرما  کردیم و در حال حاضر بر تولید شکر خرما و ترافل خرما نیز  متمرکز شده ایم.

بویری با بیان اینکه تا کنون حدود ۱۰۰۰ تن محصولات مختلف خرمایی در بسته بندی زیر ۲۰۰ گرم به کشورهای ارمنستان، گرجستان، روسیه و قزاقستان ارسال شده است افزود: کارگاه ما در حال حاضر در پژوهشکده خرما و میوه های گرمسیری واقع شده است.

وی ادامه داد:  سعی داریم فعالیت های خود را به سمت توسعه صادرات پایدار ، حذف واسطه سوق دهیم و زنجیره ارزش را به کشور بازگردانیم در همین راستا برنامه شرکت این است که در سال آینده حجم وسیعی از بازارهای اوراسیا را در دست بگیریم.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56672 توسط رسول حسین پور و در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:44:30
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56646
5 / 2 / 1403 - 10:44

پیش بینی برداشت ۳۵۰ هزار تن چغندر قند در دزفول

 

پیش بینی برداشت ۳۵۰ هزار تن چغندر قند در دزفول

برداشت چغندر قند پاییزه از سطح ۵۱۸۵ هکتار از مزارع شهرستان دزفول آغاز شده است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان:  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول  گفت: برداشت محصول چغندرقند از سطح ۵۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان آغاز شده است.

بهروز قمرزاده افزود:  ۲۹ ست ماشین‏آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال است و پیش بینی می شود حدود  ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

وی اظهار داشت: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله بصورت پائیزه کشت می‏شود.

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56646 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:44:31
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56633
5 / 2 / 1403 - 1:45

کانون بسیج رسانه شهرستان دشت آزادگان به عنوان کانون برتر در استان خوزستان معرفی شد

از کانون بسیج رسانه شهرستان دشت آزادگان با مسئولیت محمدمهدی عبیداوی به عنوان کانون برتر تجلیل شد. گفتنی است ایشان نیز خبرنگار شبکه خبری خوزستان، پایگاه خبری جنوب فردا و خبرگزاری بسیج دشت آزادگان می‌باشد.؛

به گزارش شبکه خبری خوزستان، صبح روز سه شنبه با حضور دکتر سجاد بهمئی مدیر سازمان بسیج رسانه استان خوزستان و مدیران و اعضای شورا کانون های شهرستان های استان در اولین نشست فصلی در سال ۱۴۰۳ از کانون بسیج رسانه شهرستان دشت آزادگان با مسئولیت محمدمهدی عبیداوی به عنوان کانون برتر تجلیل شد.

متن این لوح به شرح زیر است:

برادر گرامی محمد مهدی عبیداوی

مسئول محترم کانون بسیج رسانه ناحیه سپاه شهرستان دشت آزادگان

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، براساس ارزیابی‌های صورت گرفته عملکرد کانون های تابعه در عرصه فضای مجازی، روابط عمومی و رسانه، کانون بسیج رسانه ناحیه دشت آزادگان در شش ماه دوم سال ۱۴۰۲ به عنوان کانون برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار معرفی می‌گردد.

بی‌شک این موفقیت مرهون تلاش ها و نقش موثر مدیریت حضرتعالی و همکاران آن کانون می‌باشد. إن شاءالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و پیروی از رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی موفق و مؤید باشید.

دکتر سجاد بهمنی

مدیر سازمان بسیج رسانه استان خوزستان

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56633 توسط داوود عبیداوی و در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 01:45:14
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56602
4 / 2 / 1403 - 10:44

اطلاعیه

سازمان امور اراضی کشور جهت یگان های حفاظت امور اراضی استان از  متقاضیان سربازان امریه دعوت بعمل آورد.

 

اطلاعیه

سازمان امور اراضی کشور جهت یگان های حفاظت امور اراضی استان از  متقاضیان سربازان امریه دعوت بعمل آورد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور  اعلام کرد: مشمولین وظیفه که تاریخ اعزام به خدمت آنها ۰۱/۰۴/۱۴۰۳ بوده و متقاضی جذب به عنوان سرباز امریه ای جهت بکارگیری در یگان های حفاظت امور اراضی استان ها هستند با مراجعه به وبگاه سازمان امور اراضی کشور به آدرس https://msr.laoi.ir نسبت به مشاهده شرایط لازم و بارگذاری مدارک مربوطه تا تاریخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ اقدام کنند.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56602 توسط رسول حسین پور و در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:44:30
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر