کد خبر : 12198
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 17:38
-

فرماندارشهرستان امیدیه خبرداد: تکذیب ورود کرونا به امیدیه

فرماندارشهرستان امیدیه خبرداد: تکذیب ورود کرونا به امیدیه

فرماندارشهرستان امیدیه خبرداد: تکذیب ورود کرونا به امیدیه سیدمهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: تاکنون موردی که مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان باشد، مشاهده نشده است، مردم به شایعات توجه نکنند.     وی  در خصوص شایعات ورود ویروس کرونا در ادامه افزود: تاکنون موردی که مشکوک به ویروس کرونا

فرماندارشهرستان امیدیه خبرداد: تکذیب ورود کرونا به امیدیه
سیدمهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: تاکنون موردی که مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان باشد، مشاهده نشده است، مردم به شایعات توجه نکنند.

 

 

وی  در خصوص شایعات ورود ویروس کرونا در ادامه افزود: تاکنون موردی که مشکوک به ویروس کرونا در امیدیه باشد، مشاهده نشده است، از طرفی پیش بینی امکانات لازم در صورت مشاهده انجام شده است، مردم نگران نباشند و به شایعات توجه نکنند.

 

 

نماینده عالی دولت ادامه داد : مردم اطلاع رسانی ها و اخبار موثق را از طریق رسانه های رسمی و فرمانداری پیگیری کنند و به شایعات توجه نکنند.
فرماندار شهرستان امیدیه در پایان گفت ؛ اگر مواردی از ویروس کرونا مشاهده شود به صورت شفاف در خصوص این بیماری به مردم اطلاع رسانی خواهد شد و اگر مواردی مشاهده شود قابل کنترل است.
خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.