کد خبر : 859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 8:43
-

فردا پنج شنبه فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد شهر اهواز میزبان تراکتور سازی تبریز

فردا پنج شنبه فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد شهر اهواز میزبان تراکتور سازی تبریز

محسن فروزان از تیم تراکتور سازی تبریز بازیکن محروم هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است و نمی‌تواند در این هفته مقابل فولاد خوزستان بازی کند.

شبکه خبری خوزستان | در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم فولاد خوزستان در یک بازی خانگی با تیم تراکتور سازی تبریز دیدار می‌کند.

این بازی روز ‌پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به میزبانی تیم اهوازی آغاز می‌شود و شاگردان افشین قطبی در فولاد خوزستان و شاگردان جرج لیکنز در تیم تراکتور سازی تبریز به مصاف هم می‌روند.

این دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد شهر اهواز برگزار می‌شود که هواداران تیم فولاد خوزستان می‌توانند در بازی پایانی لیگ برتر، تیم محبوب خود را تشویق کنند.

در آستانه این بازی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد که نام هیچ کدام از بازیکنان تیم فولاد خوزستان در بین این افراد نیست و افشین قطبی بدون بازیکن محروم به مصاف تیم حریف خود یعنی تراکتور سازی تبریز می‌رود.

اما بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تیم تراکتور سازی تبریز یک بازیکن محروم دارد که نمی تواند در بازی هفته سی‌ام مقابل فولاد خوزستان به میدان برود و این دیدار را نیز از دست داد.

بنا بر این گزارش، محسن فروزان از تیم تراکتور سازی تبریز بازیکن محروم هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است و نمی‌تواند در این هفته مقابل فولاد خوزستان بازی کند.

تا پایان هفته بیست و نهم، تیم فولاد خوزستان ۳۷ امتیاز کسب کرده است و در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.