کد خبر : 16704
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 3:18
-

فراکسیون نمایندگان جنوب کشور در مجلس یازدهم تشکیل می‌شود‌

فراکسیون نمایندگان جنوب کشور در مجلس یازدهم تشکیل می‌شود‌

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری مسایل و مشکلات مشترک استان‌های نیمه جنوبی کشور با صدای واحد و رسا فراکسیون نمایندگان جنوب کشور در مجلس یازدهم تشکیل می‌شود. سیدکریم حسینی اظهار داشت: مطابق آیین نامه داخلی مجلس یکسری کمسیون باید در مجلس تشکیل شود. درباره فراکسیون‌ها آیین نامه هیچ منعی لحاظ

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری مسایل و مشکلات مشترک استان‌های نیمه جنوبی کشور با صدای واحد و رسا فراکسیون نمایندگان جنوب کشور در مجلس یازدهم تشکیل می‌شود.

سیدکریم حسینی اظهار داشت: مطابق آیین نامه داخلی مجلس یکسری کمسیون باید در مجلس تشکیل شود. درباره فراکسیون‌ها آیین نامه هیچ منعی لحاظ نکرده است.

وی افزود: فراکسیون‌ها متشکل از نمایندگان مجلس پیرامون یک مساله و یا دغدغه مشترک و با هدف حل تخصصی و یا منطقه ای و محلی آن تشکیل می‌شود. به طور مثال فراکسیون محیط زیست و یا ورزش و ..در مجلس وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: نمایندگان خوزستان مطابق هم افزایی و توانمندی و نیازی که بوده در فراکسیون های مهم و کلیدی مجلس عضویت پیدا کردند. به طور مثال در فراکسیون نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم که بیش از ۲۰۰ نماینده عضو هستند و بسیار تاثیرگزار است.
وی گفت: با ابتکار نمایندگان این دوره مجلس برای پیگیری مسایل و مشکلات استان‌های نیمه جنوبی کشور که بیشتر این مسایل و مشکلات مشترک و نیاز به عزم منطقه ای دارد، فراکسیونی با عنوان فراکسیون نمایندگان جنوب کشور تشکیل می‌شود.

حسینی اظهار داشت: هیئت موسس این فراکسیون مشخص شده و قبل از افتتاح رسمی و بعد افتتاح جلساتی داشته و دیداری هم با ریاست مجلس داشته است. در این دیدار مشکلات و ظرفیت‌های استان‌های جنوبی کشور مطرح و قرار شد به طور ویژه پیگیری شود.

وی تصریح کرد: این فراکسیون به دلیل تعداد نمایندگان بالا و حضور افراد فعال و توانمند و مدیران اجرایی سابق می‌تواند نقش مهمی در حل مشکلات این استان‌ها و بویژه خوزستان ایفا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.