کد خبر : 10815
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 23:24
-

فراخوان مجدد فعالین کارگری سیمان کارون شهرستان مسجدسلیمان به دادگاه

فراخوان مجدد فعالین کارگری سیمان کارون شهرستان مسجدسلیمان به دادگاه

فراخوان مجدد فعالین کارگری سیمان کارون شهرستان مسجدسلیمان به دادگاه شبکه خبری خوزستان: بر اساس احضاریه به تاریخ صدور ۵ بهمن ۱۳۹۸ ، در مهلتی ۷ روزه ؛ این فعالین کارگری موظف هستند ؛ جهت روئیت نظر هیئت ۳ نفره کارشناسان قضایی به دادگستری شهرستان مسجدسلیمان مراجعه نمایند. به گزارش شبکه خبری خوزستان فرشاد خدادادیان

فراخوان مجدد فعالین کارگری سیمان کارون شهرستان مسجدسلیمان به دادگاه

شبکه خبری خوزستان: بر اساس احضاریه به تاریخ صدور ۵ بهمن ۱۳۹۸ ، در مهلتی ۷ روزه ؛ این فعالین کارگری موظف هستند ؛ جهت روئیت نظر هیئت ۳ نفره کارشناسان قضایی به دادگستری شهرستان مسجدسلیمان مراجعه نمایند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان فرشاد خدادادیان طاغونک ، خرم آقابیگی و امین حاتمی آلوقره سه کارگری میباشند که در اعتراضات صنفی کارگران ( نسبت به تاخیر پرداخت حقوق و قطع بیمه و مزایای قانونی کارگران) در اسفند ۱۳۹۵ شبانه بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته و پس از تشکیل و تکمیل پرونده در ابتدای سال ۱۳۹۶ به دادسرای عمومی و انقلاب احضار شدند.

پس از بارها احضار و دفاعیات نامبردگان در پایان سال ۹۷ از سوی شعبه رسیدگی این پرونده قرار وثیقه ای به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای این فعالان کارگری صادر و پرونده به دادگستری شهرستان انتقال یافت.

یکی از کارگران نامبرده در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت ، امیدواریم پس از ۳ سال روند رسیدگی ؛ با پایان یافتن سال ۱۳۹۸ این پرونده نیز بر اساس عدل و عدالت خاتمه یابد و امیدواریم که جامعه کارگر را در تحقق حق خواهی یاری نمایید. خبر نگار /علی کاظمی نیا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.