کد خبر : 18653
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 4:07
-

عوامل توزیع موادمخدر و الکل تقلبی در آبادان دستگیر شدند

عوامل توزیع موادمخدر و الکل تقلبی در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به طرح پاکسازی محله به محله گفت: در راستای طرح پاکسازی پلیس در مناطق مختلف آبادان ۲ نفر از عوامل توزیع مواد مخدر و الکل تقلبی دستگیر شدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده اظهار داشت: عملیات دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به طرح پاکسازی محله به محله گفت: در راستای طرح پاکسازی پلیس در مناطق مختلف آبادان ۲ نفر از عوامل توزیع مواد مخدر و الکل تقلبی دستگیر شدند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده اظهار داشت: عملیات دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در طرح پاکسازی پلیس در مناطق مختلف آبادان با محوریت پلیس پیشگیری در حال اجراست.

وی افزود: در همین راستا، عملیات دستگیری فروشندگان مواد مخدر در حوزه کلانتری۱۳ قدس با حضور ماموران آن یگان عملیاتی شد.

سرهنگ تقی زاده بیان داشت: در این عملیات ماموران کلانتری۱۳ قدس آبادان تعداد ۲نفر از از خرده فروشان مواد مخدر و الکل‌های تقلبی که آسایش را از اهالی محل سلب کرده بودند دستگیر کردند.

وی گفت: از مخفیگاه این افراد بیش از ۵۰ بسته مواد مخدر سنتی به صورت بسته بندی شده، ۱۳بطری الکل تقلبی، ۱۴قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر و اجرای عملیات پاکسازی به صورت محله محور تا پایان سال در دستور این فرماندهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم ضمن همکاری با پلیس هرگونه تجمع و یا فروش مواد را از طریق شماره۱۱۰ به پلیس طلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.