کد خبر : 13138
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 8:25
-

عملیات ضدعفونی اماکن معابر و بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک توسط بسیج + تصاویر

عملیات ضدعفونی اماکن معابر و بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک توسط بسیج + تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از عملیات ضدعفونی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک به همت بسیجیان ناحیه بسیج اندیمشک خبر داد. سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: ناحیه بسیج شهرستان اندیمشک با تمام ظرفیت انسانی، تجهیزات، برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمده‌است. وی افزود: گروه‌های

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از عملیات ضدعفونی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک به همت بسیجیان ناحیه بسیج اندیمشک خبر داد.
سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: ناحیه بسیج شهرستان اندیمشک با تمام ظرفیت انسانی، تجهیزات، برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمده‌است.

وی افزود: گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت با حضور به موقع در راستای ضدعفونی کردن خیابان‌ها اصلی و فرعی، بانک ها، خودپردازها، مساجد و همچنین آموزش‌های مقابله با کرونا را به همشهری‌ها ارائه داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: گروه‌های جهادی بسیج جامعه زنان اقدام به تهیه و تولید ماسک نموده‌ که در سطح شهرستان توزیع میشوند.

وی افزود همچنین گروه‌های جهادی حوزه شهید مدنی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، اقدام به ضدعفونی کردن راهروها، اتاق‌ها، محوطه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک کرده‌اند.
سرهنگ پاسدار احسان کریم پور افزود: سپاه و بسیج در بحران‌های و حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله همیشه کنار مردم بوده اند و امروز هم در دفاع از سلامت جامعه این مدافعان در فکر تامین سلامت مردم بوده و تلاش خود را برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا به کار گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مبارزه مدافعان سلامت، بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک افزود: بر خود لازم میدانم از جهادگران سلامت و مدافعان حریم سلامت که در خط مقدم مقابله با این بحران حضور شبانه روزی و مثال زدنی داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از همشهریان درخواست میکنم که در راستای مبارزه با این ویروس و به جهت حفظ سلامت خود از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و در خانه‌های خود حضور داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.