کد خبر : 12178
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 19:18
-

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل شد

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل شد

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل شد     با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری ایرانیان، با پایان زمان رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که نزدیک

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل شد

 

 

با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری ایرانیان، با پایان زمان رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که نزدیک به ۱۶ ساعت به طول انجامید ، کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا آغاز شد.

از همان‌ ابتدای شمارش آرا علیرضا ورناصری با اختلاف زیاد رقبای خود را پشت سر گذاشت و سرانجام با کسب بیشترین آرا بعنوان نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم راهی بهارستان شد.

 

 

 

 

علیرضا ورناصری متولد ۱۳۴۲ دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

 

وی در جنگ ۸ ساله رژیم صدام علیه ایران فرماندهی سپاه ،مسئولیت دایره بازرسان ، آموزش بازرسان و جایگاههای کلیدی دیگر را بر عهده داشت و در همان زمان به افتخار جانبازی نائل آمد.

 

ازسال ٨۵ تا ٨٨ بعنوان مشاور استاندار و معاون فرمانداری اندیکا فعالیت میکرد. ازسال ٨٨ تا ٩٣ مدیرکل پیگیری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیسیون سیاسی-امنیتی بود و تاکنون مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

او اخیرأ بعنوان مسئول کمیته بازرسی یکی از فدراسیونهای ورزشهای رزمی منصوب شده است.

ورناصری ازسال٩۵ تا پایان سال ۹۷ مشاور و نماینده مدیر عامل موسسه جهادنصر در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری در خوزستان و ایلام بود.

ایشان ضمن تدریس در مرکزعلمی کاربردی نور وابسته به مجمع، درحال دفاع از رساله دکترای علوم سیاسی میباشد.

ورناصری در انتخابات دور قبل جدی ترین رقیب نماینده فعلی ( علی عسگر ظاهری ) بود که با ۳۸۰۰۰ رای تا مرحله دوم انتخابات پیش رفت اما در نهایت موفق به حضور در مجلس نشد.

 

ورناصری پس از محمد فروغی ، محمد شهنی مصطفی ،جهانشاء دانش ، ناصر سهرابی ، امیدوار رضایی ( چهار دوره ) ، اسماعیل جلیلی و علی عسگر ظاهری هشتمین نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا خواهد بود که بر صندلی بهارستان تکیه خواهد زد.

 

 

توضیح : بهنگام درج این خبر ، اگر چه انتخاب علیرضا ورناصری به عنوان نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا قطعی شده بود اما چند صندوق جزیی از آراء حوزه انتخابیه مسجدسلیمان که در تغییر نتیجه نهایی انتخابات تاثیری نداشت، در حال شمارش بود که بهمین علت آمار قطعی تعداد آراء بدستمان نرسید.

 

به محض دریافت آمار قطعی آراء  این خبر در کوتاه ترین زمان منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.