کد خبر : 19653
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 14:42
-

عزاداران حسینی در پویش “نذر خون” استان خوزستان ۴هزار واحد خون اهدا کردند

عزاداران حسینی در پویش “نذر خون” استان خوزستان ۴هزار واحد خون اهدا کردند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ رئیس سازمان انتقال خون خوزستان گفت: مردم عزادار استان با شرکت در پویش “نذر خون” بیش از ۴هزار واحد خون در دهه اول محرم اهدا کردند.  عبلاعزیز فقهی اظهار داشت: مردم عزادار خوزستان با شرکت در پویش نذر خون بیش از بیش از ۴ هزار واحد خون 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

رئیس سازمان انتقال خون خوزستان گفت: مردم عزادار استان با شرکت در پویش “نذر خون” بیش از ۴هزار واحد خون در دهه اول محرم اهدا کردند.

 عبلاعزیز فقهی اظهار داشت: مردم عزادار خوزستان با شرکت در پویش نذر خون بیش از بیش از ۴ هزار واحد خون  در دهه اول محرم اهدا کردند.

وی درباره جزئیات این اقدام خداپسندانه افزود: در طول این پویش مردم شهرهای مختلف با حضور در پایگاه‌های انتقال خون برای کمک به هم‌نوعان خود خون اهدا کردند.

رئیس سازمان انتقال خون خوزستان با اشاره به مشارکت بالای مردم اهواز در این پویش گفت: مردم اهواز بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در این پویش بودند؛ به‌طوری‌که از این تعداد واحد خون اهداشده، ۲ هزار و سه واحد از سوی مردم اهواز اهدا شد.

وی تصریح کرد: این سازمان به همه گروه‌های خونی نیاز دارد و افراد واجدالشرایط از اهدای خون دریغ نکنند؛ به سبب کرونا ذخایر خونی کاهش یافته و لازم است همه مردم به‌ویژه افراد با گروه خونی منفی در این امر خداپسندانه مشارکت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.