کد خبر : 14489
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 8:02
-

طغیان ناگهانی کرونا بر اثر بی توجهی به هشدارها؛ برخی شهروندان به توصیه‌ها عمل نکردند

طغیان ناگهانی کرونا بر اثر بی توجهی به هشدارها؛ برخی شهروندان به توصیه‌ها عمل نکردند

فرماندار رامشیر گفت: متاسفانه برخی شهروندان رامشیری توصیه‌های مکرر بهداشتی و مراقبتی را جدی نگرفتند و با حضور در مراسمات محلی و تجمعات، شرایط احتیاطی را برای خود بوجود آوردند. سید مجید حسینی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رامشیر اظهار داشت: در سه روز گذشته با وضعیت طغیانی در یکی دو روستای شهرستان

فرماندار رامشیر گفت: متاسفانه برخی شهروندان رامشیری توصیه‌های مکرر بهداشتی و مراقبتی را جدی نگرفتند و با حضور در مراسمات محلی و تجمعات، شرایط احتیاطی را برای خود بوجود آوردند.
سید مجید حسینی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رامشیر اظهار داشت: در سه روز گذشته با وضعیت طغیانی در یکی دو روستای شهرستان مواجه بوده‌ایم که عدد مبتلایان ما را به ۲۵ رساند.این آمار با توجه به جمعیت رامشیر، رقم بالایی است.

فرماندار رامشیر افزود:متاسفانه برخی همشهریان توصیه‌های مکرر بهداشتی و مراقبتی را جدی نگرفتند و با حضور در مراسمات محلی و تجمعات، این شرایط را برای خود و سایرین بوجود آوردند.

پدافند هوایی جنوب غرب ارتش نقاهتگاه با ظرفیت ۵۰ تخت خوابی را در رامشیر مهیا کرد

حسینی نژاد تصریح کرد: این پیک احتمالا از امروز روند کاهشی داشته باشد اما برای اقدامات احتیاطی، از پدافند جنوب غرب خواسته شد یک نقاهتگاه موقت برای بیماران احتمالی مهیا کند. این نقاهتگاه با ظرفیت ۵۰ تخت خواب، برای هرگونه شرایط احتمالی راه اندازی شده است.

فرماندار رامشیر افزود: جلسه قرارگاه مقابله کرونا امروز با حضور دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تشکیل و راه‌هاکنترل بیشتر و راه ها و تمهیدات استانی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حسینی نژاد با اشاره به کنترل فعالت اصناف در رامشیر گفت: فعالیت اصناف رامشیر محدودتر و کنترل تردد شدیدتر خواهد شد. و از همه مردم میخواهیم با همدلی و احساس مسئولیت بیشتر و توجه به هشدارها، به عبور از این شرایط پیش آمده کمک کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنا به گفته استاندار خوزستان، رامشیر جزو چند شهر آخر بود که متاسفانه به علت کم‌مراقبتی و عدم توجه به مساله و رفتار خطرناک برخی از افراد، وضعیت آن تغییر کرده است.

و بنا به اطلاع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شهرستان رامشیر تا کنون (۲۳ فروردین) ۲۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.