کد خبر : 6883
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 8:11
-

طرح دستگیری ۱۰۸ سارق حرفه ای در اهواز اجرا شد

طرح دستگیری ۱۰۸ سارق حرفه ای در اهواز اجرا شد

طرح دستگیری ۱۰۸ سارق حرفه ای در اهواز اجرا شد فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۱۰۸ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۶۴ فقره انواع سرقت،ظرف ۵ روز گذشته در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و

طرح دستگیری ۱۰۸ سارق حرفه ای در اهواز اجرا شد
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۱۰۸ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۶۴ فقره انواع سرقت،ظرف ۵ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۵ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۱۰۸ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۱ سارق به عنف، ۹خرده‌فروش مواد مخدر و ۲ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت:ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۲۰۱۸ گرم انواع مواد مخدر، ۶۴ جام قلیان، مقادیری اموال سرقتی و تعداد ۲۸ عدد فشنگ سلاح جنگی نیز کشف کردند.
وی افزود:متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۶۴ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده،تحویل مرجع قضایی داده شدند.

سرهنگ محسن دالوند با بیان اینکه در این راستا ۱۰۷ موتورسیکلت و ۵۹ خودروی متخلف توقیف و۳۰ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد،خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.