کد خبر : 16152
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 17:59
-

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت بزرگداشت روز جهانی قدس

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت بزرگداشت روز جهانی قدس

از همشهریان عزیز و گرامی دعوت می شود بمنظور گرامیداشت روز قدس از ظرفیت فضای مجازی ، شبکه‌های اجتماعی و… حداکثر استفاده را انجام دهند.

فرماندار شادگان تاکید کرد:

 

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت بزرگداشت روز جهانی قدس

مهندس حاجیان فرماندار شادگان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار شهرستان در این ماه مبارک،اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از ابتکارات ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

مهندس حاجیان فرماندار شادگان با بیان اینکه برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد،گفت: امسال روز جهانی قدس همگی به بیانات حکیمانه و راهگشای ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)که در ۲ خرداد ماه راس ساعت ۱۲ به صورت زنده از طریق شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد،گوش جان خواهیم سپرد.

فرماندار شادگان همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت بزرگداشت روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: از همشهریان عزیز و گرامی دعوت می شود بمنظور گرامیداشت روز قدس از ظرفیت فضای مجازی ، شبکه‌های اجتماعی و… حداکثر استفاده را انجام دهند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.