کد خبر : 12876
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 20:52
-

شورش و ناآرامی در کمپ منافقین واقع در آلبانی پس از شیوع کرونا در این کمپ

شورش و ناآرامی در کمپ منافقین واقع در آلبانی پس از شیوع کرونا در این کمپ

شورش و ناآرامی در کمپ منافقین واقع در آلبانی پس از شیوع کرونا در این کمپ   به دنبال انتشار خبر ورود #ویروس_کرونا به کمپ منافقین و مبتلا شدن تعداد زیادی از سالمندان این کمپ، خبرهایی مبنی بر وقوع شورش و ناآرامی در این کمپ به گوش می‌رسد. 🖋پس از ابتلای #مریم_رجوی سرکرده این گروهک

شورش و ناآرامی در کمپ منافقین واقع در آلبانی پس از شیوع کرونا در این کمپ

 

به دنبال انتشار خبر ورود #ویروس_کرونا به کمپ منافقین و مبتلا شدن تعداد زیادی از سالمندان این کمپ، خبرهایی مبنی بر وقوع شورش و ناآرامی در این کمپ به گوش می‌رسد.

🖋پس از ابتلای #مریم_رجوی سرکرده این گروهک جنایتکار به #ویروس_کرونا، در حال حاضر فرماندهی واحد در این اردوگاه وجود نداشته و رفتار سلیقه‌ای رده های مختلف سازمان که در مواردی منجر به انتقام‌گیری شخصی میان اعضاء گروهک شده، همراه با خفقان و عدم رسیدگی مناسب به مبتلایان، شورش گسترده ای در این کمپ به دنبال داشته که فعلاً از تلفات و خسارت‌های آن اطلاع دقیقی در دست نیست.

🖋همچنین برخی خبرهای واصله حاکی است، بیماران منافقین که با ابتلا به کرونا به هلاکت رسیده‌اند، در سکوت و بایکوت کامل رسانه‌ای در زمینی که به منظور تدفین کشته‌شدگان بر اثر این بیماری در نظر گرفته شده، دفن می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.