کد خبر : 4364
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 2:42
-

شورای شهر مسجد سلیمان قائم به فرد نیست

شورای شهر مسجد سلیمان قائم به فرد نیست

آقایان !برادران ! شورا قائم به فرد نیست و شهرداری برای انجام اموراتش منتظر کسی نمی ماند و با تمام قوا به حرکت خود ادامه می دهد و هیچ عقد اخوتی با هیچ شهرداری نبسته !!!!!

در حالی که هنوز چند روزی بیشتر از استیضاح شهردار مسجد سلیمان نگذشته برخی سایتها که شباهت زیادی به صدای مسئولین دارند نه مردم ، قصد آن داشته تا با تلاش رسانه ای ، اقدام شورا در استیضاح شهردار مسجد سلیمان را مغرضانه و نادرست جلوه دهند و در همین راستا صحبت از نظرسنجی هایی می کنند که وجود خارجی ندارد .
این کانالهای به ظاهر مردمی که مدام خود را زبان گویای مردم میدانند ، اگر نیم نگاهی به عملکرد چند ماهه خود داشته باشند، یقینا متوجه خواهند شد.
در این مدت بیشتر نگران مدیران بوده اند نه،
شهروندان .
در بخشی از مطلب منتشر شده که به حمایت از شهردار سابق مسجد سلیمان می پردازد به اعتباراتی که از طریق ارتباطاتش با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برای مسجد سلیمان اختصاص داده اشاره می شود که باید پرسید؟ آیا اعتبارات استان از طریق ارتباطات دوستانه و فامیلی توزیع می شود که اگر چنین است باید فاتحه سازمان برنامه بودجه استان را خواند .

اعتباراتی خیالی و واهی که مدام منت ابلاغشان را بر سر مردم مسجد سلیمان می گذارید اگر واقعی هم باشد حق مردم مسجد سلیمان است نه چیز دیگری .

آسفالتهایی که غیر کارشناسانه خیابانهای شهر را بدون هیچگونه زیر سازی اصولی سیاه کرده در اولین بارشهای زمستانه تکلیفشان روشن خواهد شد ،
در بحث مبلمان شهری ، از موضوعاتی سخن گفته می شود که کسی چیزی به چشم ندیده .

آقایان حق مردم مسجد سلیمان بیشتر از اینهاست
که مدام منتش را روی آنها می گذارید.

خودتان می برید و خودتان هم می دوزید ، لقب بهترین و منظم ترین شهرداری، که آن هم معلوم نیست از چه طریقی کسب شده ، شاید ، به خاطر چند ماه حقوق معوقه ای است که کارگران مجبور به پیگیری آن از طریق صدا و سیما شدند ،یا شاید هم این لقب که مبارک آقای
شهردار باشد ، بخاطر ۲ ماه جمع نکردن زباله از سطح برخی خیابانهای شهر است که سلامتی مردم را نشانه رفته.

یا شاید هم با کمال تاسف ، این مدال افتخار بخاطر پل مال جونکی است که مردمش را مجبور به عبور از دره فاضلاب کرده، مدام از پروژه هایی صحبت می شود که حالا متوقف و یا رها شده اند.

 

از حقی میگویند که گویی واقعی است اما کسی به واقعی بودن آن اعتقادی ندارد.

صحبت از عوارض آلایندگی پتروشیمی می کنند حال آنکه معلوم نیست کجا هزینه شده .
در پایان باید گفت آقایان شما که مدعی آبادی مسجد سلیمان هستید !آیا می دانستید در تمام مدت شهرداری تان در ساختمان مخروبه ای مدیریت می کردید که اگر از قسمت پشت آن نگاهی به اتاق کارتان می انداختید متوجه می شدید که دارد فرو می ریزد !!!

آقایان !برادران ! شورا قائم به فرد نیست و شهرداری برای انجام اموراتش منتظر کسی نمی ماند و با تمام قوا به حرکت خود ادامه می دهد و هیچ عقد اخوتی با هیچ شهرداری نبسته !!!!!

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.