کد خبر : 6002
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 9:05
-

شهرستان باوی فرصتهای سرمایه‌گذاری بسیاری در بخش کشاورزی دارد

شهرستان باوی فرصتهای سرمایه‌گذاری بسیاری در بخش کشاورزی دارد

شهرستان باوی فرصتهای سرمایه‌گذاری بسیاری در بخش کشاورزی دارد رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در این شهرستان بسیار بکر و دست نخورده هستند. به گزارش شبکه خبری خوزستان ،حسین کوتی صبح‌امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان باوی دارای ۲ شرکت تعاونی روستایی به نام آرمان و

شهرستان باوی فرصتهای سرمایه‌گذاری بسیاری در بخش کشاورزی دارد
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در این شهرستان بسیار بکر و دست نخورده هستند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ،حسین کوتی صبح‌امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان باوی دارای ۲ شرکت تعاونی روستایی به نام آرمان و ولیعصر همچنین یک شرکت تعاونی دامداران ملاثانی است که امروزه با امکانات و تجهیزاتی از قبیل مرکز خرید روباز گندم با ظرفیت اسمی ۲۰ هزار تنی، دو انبار ۵ و یک هزار تنی ، دو فروشگاه مصرف، یک دستگاه تولید خوراک دام و زمین ۴ هکتاری مشغول به سرانجام رساندن فعالیت های خود است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در این منطقه بسیار مورد توجه مردم است گفت: رودخانه کارون سبب علاقمند شدن مردم به کشاورزی شده که این موضوع رسالت ما را سنگین تر می‌کند به نحوی که می بایست در زمینه تامین نهاده‌های کشاورزی اعم از کود و بذر و … همیشه در حال تلاش و رایزنی باشیم.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی عنوان کرد: تنها در سال گذشته موفق به توزیع ۴۵۰ هزار کلیوگرم انواع کود، توزیع ۶۴۰ هزار کیلوگرم بذر گندم، توزیع ۲۳ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم جو بذری و ۲ هزار و ۴۵۴ کیلوگرم کلزا بذری شدیم که مورد رضایت عمومی کشاورزان منطقه بوده است.

وی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در این شهرستان بسیار بکر و دست نخورده هستند، با وجود کشت انواع محصولات کشاورزی به خصوص شالی، قطعا سرمایه گذاران می‌توانند با راه اندازی یک دستگاه شالی خشک کنی به سودی سرشار دست یابند یا در زمینه بسته بندی محصولات کشاورزی و راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی به دستاوردهای خوبی در اشتغال، تولید و ثروت برسیم.

انتهای پیام/ ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.