کد خبر : 8913
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 9:00
-

شهردار شهر چمران استعفا کرد

شهردار شهر چمران استعفا کرد

شهردار شهر چمران پس ۱۰ ماه تصدی سمت شهرداری و پس از آن که با کش و قوس‌های فراوانی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود از سمت خود استعفا داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، عبدالواحد عبادی شهردار شهر‌ چمران در نامه‌ای به رئیس شورای شهر چمران استعفای

شهردار شهر چمران پس ۱۰ ماه تصدی سمت شهرداری و پس از آن که با کش و قوس‌های فراوانی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود از سمت خود استعفا داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، عبدالواحد عبادی شهردار شهر‌ چمران در نامه‌ای به رئیس شورای شهر چمران استعفای خود را از ادامه مسئولیت شهرداری این شهر اعلام کرد.

عبادی در این استعفانامه، عدم امکان پیشرفت در امور برای حل معضلات شهر چمران را دلیل استعفای خود ذکر کرده است.

شورای اسلامی شهر چمران شهرستان بندرماهشهر بهمن ماه سال گذشته پس از آنکه شهردار این شهر بازداشت شد عبدالواحد عبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند

پس از گذشت سه ماه از انتخاب شورای شهر چمران، وزارت کشور با صدور حکمی عبدالواحد عبادی را به عنوان شهردار این شد معرفی کرد.
انتظار چند ماه مردم شهر چمران در معرفی شهردار این شهر اعتراض حجت الاسلام سید منتصر هاشمی امام جمعه سابق شهر چمران را در بر داشته و وی در خطبه‌های نماز جمعه آن هفته گفت: با توجه به معرفی چند ماهه شهردار توسط شورای شهر از استاندار خوزستان و فرماندار بندر ماهشهر می‌خواهیم سریعا موضوع شهردار منتخب را تعیین تکلیف کنند.

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: کارهای کلانی در شهر روی زمین مانده که حضور سریع شهردار را می‌طلبد، البته از دو سرپرست شهرداری که در طول این مدت انصافا خوب کار کرده و امورات شهرداری را چرخانده‌اند که وقفه‌ای در خدمات شهری ایجاد نشود کمال تشکر را داریم.

عبدالوحد عبادی پیش از معارفه به عنوان شهردار چمران معاون فرماندار شهرستان بندرماهشهر بوده و ریاست و معاونت اداره آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

عبادی دارای دکترای تاریخ بوده و گفته می‌شود یکی از دلایل تاخیر در صدور حکم وی نداشتن سابقه اجرایی و مدرک تحصیلی مرتبط با شهردار شدن بوده است.

انتهای پیام/۳۳۳/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.