کد خبر : 3979
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 19:17
-

شهردار شادگان خبر داد: بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری برای استقبال ازماه محرم

شهردار شادگان خبر داد: بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری برای استقبال ازماه محرم

شهردار شادگان از بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری برای استقبال از ماه‌ محرم در این شهر خبر داد. حسن مزبانی پور در گفت‌وگوباخبرنگارمااظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه‌ محرم، تمهیداتی برای امکانات موردنیاز و اقدامات لازم در دستور کار این شهرداری قرار گرفت. وی در رابطه با خدمات شهرداری درماه محرم افزود: خدمات دهی

شهردار شادگان از بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری برای استقبال از ماه‌ محرم در این شهر خبر داد.
حسن مزبانی پور در گفت‌وگوباخبرنگارمااظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه‌ محرم، تمهیداتی برای امکانات موردنیاز و اقدامات لازم در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی در رابطه با خدمات شهرداری درماه محرم افزود: خدمات دهی شهرداری شادگان بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع)، از پیش از شروع این ماه، آغاز و تا پایان ایام سوگواری ادامه دارد.
شهردار شادگان با اشاره به فعالیت های شهرداری شادگان در این خصوص ادامه داد: فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف عمرانی ، خدماتی و فرهنگی توسط شهرداری شادگان ویژه این ایام درحال انجام است.
وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با نیروهای عمرانی و خدماتی، فعالیت هایی از قبیل آسفالت، لکه گیری،  پیاده رو سازی مسیرها و… جهت سهولت در عبور و مرورعزاداران در حال انجام است
مزبانی پورگفت : همچنین پاکسازی عمومی جهت این ایام شامل: شستشو و پاکسازی مسیرها و درب مساجد و حسینیه ها، هرس درختان، جمع آوری نخاله های مازاد از معابر، لایروبی جوی ها و… انجام می شود.
وی با بیان این که نیرو های خدماتی همواره و بخصوص در این ایام بیش از پیش مشغول پاکسازی و نظافت سطح شهر می باشند، گفت: پاکیزه نگه داشتن شهر بدون همراهی و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست.
شهردارشادگان درپایان از شهروندان خواست تا در نظافت و پاکی شهر بخصوص در روزهای دهه اول ماه محرم همکاری لازم را با نیروهای خدماتی شهرداری داشته باشند.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.