کد خبر : 15721
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 11:55
-

شهرداری اهواز باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه زیرگذر پردیس باشد‌

شهرداری اهواز باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه زیرگذر پردیس باشد‌

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز ‌با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا، اظهار کرد: این پروژه موجب دسترسی سریعتر شهروندان به اتوبان اهواز – خرمشهر می‌شود و در موازات خیابان ۲۲ بهمن، بار ترافیکی آن را کاهش می‌دهد. به گزارش شبکه خبری خوزستان،رحیم کعب عمیر اظهارداشت: پروژه  زیرگذر

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز ‌با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا، اظهار کرد: این پروژه موجب دسترسی سریعتر شهروندان به اتوبان اهواز – خرمشهر می‌شود و در موازات خیابان ۲۲ بهمن، بار ترافیکی آن را کاهش می‌دهد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان،رحیم کعب عمیر اظهارداشت: پروژه  زیرگذر پردیس به سپنتا به عنوان تنها پروژه ترافیکی مناطق محروم غرب اهواز است و ایجاد محرک توسعه برای محلات کم برخوردار از دیگر مزایای این پروژه است.

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه زیرگذر پردیس باشد، عنوان کرد: علی‌رغم تصویب آن در کمیسیون ترافیک وشورای شهر و کلنگ‌زنی آن، متأسفانه یک اراده ای در شهرداری هست تا این پروژه به انحاء مختلف به سرانجام نرسد.

کعب‌عمیر بیان کرد: در صورت حذف این پروژه شعار توسعه پایدار و متوازن شهر اهواز که توسط شهردار وشورای شهر در مناسبت‌های مختلف مطرح شده محقق نخواهد شد و ‌کماکان استمرار وضعیت محرومیت این مناطق بر پیشانی همه مسؤولین مدعی خواهد درخشید.

وی گفت: این زیرگذر سبب گشایش ترافیک، کاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا وایجاد امید و آرامش روانی در مناطق کم برخوردار می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل  و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز افزود: این پروژه و پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه با توجه به کارکردهای مختلف، هر دو برای ما اهمیت دارند.

به گزارش، پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا اهواز به طول ۳۸۰ متر و عرض ۲۴ متر در روز ۲۶ اسفندماه ۹۷ با حضور مسئولین استانی و شهری کلنگ زنی شده اما پیشرفت آن در ماه‌های اخیر  متوقف شده است.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.