شماره : 56966
12 / 2 / 1403 - 11:52

جلسه کمیته اشتغال بهزیستی خوزستان با نماینده صنف پوشاک اهواز برگزار شد

روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ،با حضور معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ،مشارکتهای مردمی و اشتغال و مسئولان دفاتر معاونتهای تخصصی بهزیستی خوزستان و مدیر بهزیستی شهرستان اهواز جلسه ای با نماینده صنف پوشاک اهواز برگزار شد. به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ، مدیر بهزیستی شهرستان اهواز در این باره گفت: این نشست

روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ،با حضور معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ،مشارکتهای مردمی و اشتغال و مسئولان دفاتر معاونتهای تخصصی بهزیستی خوزستان و مدیر بهزیستی شهرستان اهواز جلسه ای با نماینده صنف پوشاک اهواز برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ، مدیر بهزیستی شهرستان اهواز در این باره گفت: این نشست با هدف  “اشتغال مددجویان جامعه هدف بهزیستی در کارگاههای تولید پوشاک”   برگزار شد.

محسن حسین پور بیان کرد: طی هماهنگی های بعمل آمده با نماینده صنف پوشاک اهواز و کارگاههای تولید پوشاک، مقرر شد مددجویانی که تقاضای اشتغال دارند از طریق اداره بهزیستی به کارگاههای تولید پوشاک معرفی گردند.

به گفته ایشان:  آن دسته از مددجویانی که دارای مدرک معتبر خیاطی از آموزشگاههای فنی و حرفه ای هستند بطور مستقیم در کارگاههای تولید پوشاک  مشغول بکار خواهند شد، مابقی مددجویان متقاضی نیز بعد از فراگرفتن آموزش های لازم در زمینه خیاطی و بسته بندی پوشاک کار خود را آغاز میکنند.

IMG 20240429 163709 865

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56966 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:52:07
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56964
12 / 2 / 1403 - 11:49

دررسانه|گسترش مراکز مشاوره درپی افزایش آسیب‌های اجتماعی لازم است

ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی، بر گسترش مراکز مشاوره تاکید شده است و مراکز مشاوره به‌عنوان شرکای اجتماعی در این‌باره فعالیت‌هایی انجام می‌دهند. مهران کریمیان در همایش روز مشاور و روانشناس که امروز (۱۱ اردیبهشت‌ ماه) در اداره‌ کل بهزیستی خوزستان برگزار شد، خطاب به روانشناسان و مشاوران اظهار

ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی، بر گسترش مراکز مشاوره تاکید شده است و مراکز مشاوره به‌عنوان شرکای اجتماعی در این‌باره فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

مهران کریمیان در همایش روز مشاور و روانشناس که امروز (۱۱ اردیبهشت‌ ماه) در اداره‌ کل بهزیستی خوزستان برگزار شد، خطاب به روانشناسان و مشاوران اظهار کرد: هر کدام از ما نقش‌ها و وظایفی داریم و باید تلاش کنیم این وظایف و نقش‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم، نقش شما به‌عنوان روانشناس در جامعه بسیار مهم است، شما روانشناسان و مشاوران در ایجاد یک جامعه سالم از نظر روانی و حتی جسمانی نقش بسزایی دارید.

وی ادامه داد: روانشناسان و مشاوران می‌توانند به افراد جامعه کمک کنند احساسات و رفتارهای خود را مدیریت کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.

کریمیان گفت: امروزه به‌دلیل پیچیدگی‌های زندگی و سرعت سرسام‌آور اطلاعات و تکنولوژی، برخی افراد گرفتار اضطراب و معضلات روانی می‌شوند و نیاز به آرامش دارند. از سوی دیگر، امروزه به‌دلیل آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های نو پدید و مشکلات اجتماعی و اقتصادی، گروهی از افراد جامعه دچار افسردگی و ناامیدی هستند و در این شرایط، جامعه به امیدآفرینی و شادی نیاز دارد.

وی اظهار کرد: امروز کانون خانواده‌ها به دلایل متعدد دچار مشکلات و گرفتاری‌ها و نابسامانی است، تاب‌آوری در جامعه کم شده و خشونت و بداخلاقی افزایش یافته است و افراد در روابط اجتماعی و ارتباط موثر با جامعه و دیگران مشکل دارند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: روانشناسان و مشاوران می‌توانند با مجهز شدن به جدیدترین متدها و روش‌های علمی، در سلامت جامعه و مراقبت از کیان خانواده‌ها و افزایش کیفیت زندگی مردم و آرامش و امنیت روانی اجتماعی جامعه، نقش ارزنده و بی‌بدیلی داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی، بر گسترش مراکز مشاوره تاکید شده است و مراکز مشاوره به‌عنوان شرکای اجتماعی، فعالیت‌هایی در این زمینه انجام می‌دهند. یکی از این برنامه‌ها، کنترل و کاهش طلاق است و سامانه‌ای تحت عنوان سامانه تصمیم در این زمینه فعال است. خانواده‌هایی که متقاضی طلاق توافقی هستند، با مراجعه به این سامانه ثبت‌ نام می‌کنند و لیست مراکز مشاوره را می‌بینند و پس از انتخاب مرکز مورد نظر، مشاوره حضوری می‌گیرند.

کریمیان گفت: در کنترل و کاهش برنامه‌های طلاق یا آسیب‌های اجتماعی، از ظرفیت مراکز مشاوره استفاده و یکسری آموزش‌های پیش از ازدواج برگزار می‌شود و با توجه به اینکه سازمان بهزیستی، متولی سلامت اجتماعی است، یکی از برنامه‌هایی که در دفتر مشاوره پیگیری و اجرا می‌کند، استفاده از ظرفیت‌های شرکای اجتماعی است.

وی افزود: علاوه بر مراکز غیرحضوری و تلفنی ۱۴۸۰ -۱۸۱، مرکز مشاوره حضوری نیز تحت نظارت بهزیستی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند و از متقاضیان تاسیس مراکز مشاوره نیز استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان از روانشناسان و مشاوران همکار با بهزیستی و اساتید این حوزه با اهدای لوح تقدیر شد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56964 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:49:59
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56961
12 / 2 / 1403 - 11:48

گزارش تصویری|همایش روز روانشناس و تقدیر از روانشناسان همکار با بهزیستی خوزستان

صبح امروز (۱۱ اردیبهشت‌ ماه) همایش روز روانشناس و مشاور و تقدیر از روانشناسان و اساتید همکار با بهزیستی در اداره‌ کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

صبح امروز (۱۱ اردیبهشت‌ ماه) همایش روز روانشناس و مشاور و تقدیر از روانشناسان و اساتید همکار با بهزیستی در اداره‌ کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56961 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:48:33
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56958
12 / 2 / 1403 - 11:44

معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان؛مناسب سازی محیط شهری یک الزام قانونی است

معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان در اولین جلسه کمیته مناسب سازی استان گفت: مناسب سازی محیط شهری یک الزام قانونی است. به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان سید غلامعلی جعفری معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان در اولین جلسه کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی خوزستان در سال ۱۴۰۳،که با حضور کارشناسان مناسب سازی بهزیستی استان،

معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان در اولین جلسه کمیته مناسب سازی استان گفت: مناسب سازی محیط شهری یک الزام قانونی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان سید غلامعلی جعفری معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان در اولین جلسه کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی خوزستان در سال ۱۴۰۳،که با حضور کارشناسان مناسب سازی بهزیستی استان، نماینده انجمن معلولین استان و تعدادی از دستگاههای عضو کمیته در اداره کل بهزیستی برگزار شد ،بیان کرد:  مناسب سازی محیط شهری یکی از مؤلفه های حقوق شهروندی و برای حضور فعال افراد دارای معلولیت و سالمندان در اجتماع  امری بسیار پراهمیت و ضروری است.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات کمیته مناسب سازی، انجام بررسی های کارشناسی تخصصی پیرامون موضوع مناسب سازی، اجرای اقدامات نظارتی و پیگیری مصوبات جلسات قبلی است.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان دستگاههای حاضر، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی ساختمان ها و خدمات خود جهت استفاده بهینه افراد دارای معلولیت همچون هم سطح سازی، بهسازی و استانداردسازی معابر، مناسب سازی اماکن گردشگری و در نظر گرفتن اتاق ویژه افراد دارای معلولیت در هتل ها، دسترس پذیری مجتمعات خدمات رفاهی بین راهی، دسترس پذیری فرودگاه ها و… پیشنهاداتی نیز ارائه کردند.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56958 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:44:15
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56952
12 / 2 / 1403 - 10:45

مهارت آموزی بهره برداران بخش کشاورزی در خرمشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی در سه ماهه آخر سال ۱۴۰۲خبر داد.

 

مهارت آموزی بهره برداران بخش کشاورزی در خرمشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی در سه ماهه آخر سال ۱۴۰۲خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت: ترویج و آموزش، زیربنای رشد و توسعه کشاورزی است  و از مهم ترین عوامل دستیابی به توسعه پایدار کشاورزی  نیروی انسانی دانا و توانا و تاثیر گذار در بخش کشاورزی است و ما تلاش می کنیم با آموزش های کشاورزی در جهت اعتلای مهارت های فنی و معلومات کشاورزان گام برداریم.

وی بیان کرد: در همین راستا ۴۰۰ نفر روز در سه ماهه آخر سال گذشته در کلاسهای آموزشی و بالا بردن مهارت که توسط کارشناسان این مدیریت برگزار شده است آموزش دیدند.

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56952 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:45:38
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56950
12 / 2 / 1403 - 10:44

فراهم کردن تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به محصول گندم خوزستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: جهت پیشگیری از خسارت ناشی از بارندگی، برای اکثر مراکز روباز، کاور تهیه و گندم های موجود در این مراکز  به وسیله این کاورهای پلاستیکی پوشانده شده است.

 

فراهم کردن تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به محصول گندم خوزستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: جهت پیشگیری از خسارت ناشی از بارندگی، برای اکثر مراکز روباز، کاور تهیه و گندم های موجود در این مراکز  به وسیله این کاورهای پلاستیکی پوشانده شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان با بیان اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۷۷۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز  کشاورزان خریداری شده است گفت: ۵۴۵ هزار تن از این میزان به  مراکز استاندارد ،سیلوها و کارخانجات حمل و نگهداری شده  و مابقی در مراکز روباز که دارای انبار هستند موجود است.

 عبدالرضا سیداحمدی اظهار داشت: با توجه به بارندگی پیش رو به کمک ارگان های مربوطه در حال انتقال سریع محصول گندم از مرارکز روباز به مراکز استاندارد هستیم.

وی افزود: جهت پیشگیری از خسارت ناشی از بارندگی، برای اکثر مراکز روباز، کاور تهیه و گندم های موجود در این مراکز  به وسیله این کاورهای پلاستیکی پوشانده شده است.

سید احمدی  اضافه کرد: سعی می شود تا چهارشنبه شب که اوج بارندگی پیش بینی شده است مابقی مراکز روباز نیز به وسیله کاور پوشانده شود.

وی  از کشاورزان درخواست کرد محصول گندم خود را به مراکزی که تجمع کمتری هست تحویل دهند.  

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56950 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:44:28
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56937
11 / 2 / 1403 - 16:23

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان از مدیر کانون بسیج رسانه تقدیر کرد

هیچ جامعه‌ای بدون تبادل اطلاعات راه توسعه و پیشرفت را طی نمی‌کند و اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم نیازمند روشنگری هستیم تا جامعه منزه و پاک را داشته باشیم لذا از شما و همکاران گرامیتان که تمام مراسمات و رویدادهای ملی و مذهبی را پوشش خبری می‌دهید قدردانی می‌کنم.؛

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، مهندس توفیق سواری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشت آزادگان با دعوت از مدیر کانون بسیج رسانه این شهرستان از ایشان بابت کسب مقام برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار در بین کانون‌های بسیج رسانه استان خوزستان تقدیر کرد.

مهندس توفیق سواری در این دیدار که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان برگزار شد گفت: نقش و تاثیر رسانه و فضاهای مجازی بر افکار عمومی جامعه بر کسی پوشیده نیست چرا که اطلاع‌ رسانی، شفاف سازی و آگاه سازی مردم در خصوص رویدادهای مهم بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه عنوان کرد: هیچ جامعه‌ای بدون تبادل اطلاعات راه توسعه و پیشرفت را طی نمی‌کند و اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم نیازمند روشنگری هستیم تا جامعه منزه و پاک را داشته باشیم لذا از شما و همکاران گرامیتان که تمام مراسمات و رویدادهای ملی و مذهبی را پوشش خبری می‌دهید قدردانی می‌کنم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان در ادامه سخنان خود گفت: حرفه خبرنگاری مشکلات خاص خودش را دارد اما با وجود این مسائل حوزه خبری بسیار ارزشمند است. آنچه از خبرنگاران انتظار داریم این است که همچنان با همین رویکرد و با محوریت پیشرفت ،فعالیت رسانه ای را ادامه دهند.

مهندس سواری در پایان سخنان خود خطاب به محمدمهدی عبیداوی مدیر کانون بسیج رسانه دشت آزادگان عنوان کرد: از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر خبرنگاری گام برمی دارید و موفق به کسب مقام برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار در بین کانون‌های بسیج رسانه استان خوزستان شدید از شما تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون را برایتان آرزومندم.

در پایان این دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشت آزادگان با اهدای لوح و هدایا از مدیر کانون بسیج رسانه تقدیر کرد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56937 توسط داوود عبیداوی و در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 16:23:39
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56929
11 / 2 / 1403 - 11:44

پاسخگویی مدیر کل بهزیستی خوزستان به درخواستهای مردمی در سامانه سامد

«مهران کریمیان» مدیرکل بهزیستی استان خوزستان روزچهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت۹ الی ۱۱ از طریق سامانه ١١١ (سامد- سامانه ارتباط مردمی دولت) پاسخگوی شهروندان استان خوزستان می باشد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان؛براساس دستور نهاد محترم ریاست جمهوری مبنی بر حضور مدیران کل در محل سامد استانداری و پاسخ

«مهران کریمیان» مدیرکل بهزیستی استان خوزستان روزچهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت۹ الی ۱۱ از طریق سامانه ١١١ (سامد- سامانه ارتباط مردمی دولت) پاسخگوی شهروندان استان خوزستان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان؛براساس دستور نهاد محترم ریاست جمهوری مبنی بر حضور مدیران کل در محل سامد استانداری و پاسخ به شهروندان از طریق سامانه ١١١، «مهران کریمیان» مدیرکل بهزیستی استان خوزستان روزچهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت۹ الی ۱۱ از طریق سامانه ١١١ (سامد- سامانه ارتباط مردمی دولت) پاسخگوی شهروندان استان خوزستان می باشد.

گفتنی است؛ شهروندان استان می توانند برای ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرکل بهزیستی از طریق تلفن با شماره گیری  ١١١ اقدام کنند.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56929 توسط رسول حسین پور و در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:44:21
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56927
11 / 2 / 1403 - 10:44

رونمایی از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴

در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو  ۲۰۲۴ از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان رونمایی و با اهداء لوح از تولیدکنندگان برتر صنایع فرآوری خرما توسط استاندار خوزستان تقدیر شد.

رونمایی از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴

 

در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو  ۲۰۲۴ از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان رونمایی و با اهداء لوح از تولیدکنندگان برتر صنایع فرآوری خرما توسط استاندار خوزستان تقدیر شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: مدیر باغبانی سازمان گفت: در بازدید وزیر کشور و استاندار خوزستان از دستاوردهای جدید دو شرکت کارآفرین صنعت خرمای استان خوزستان، رونمایی شد همچنین استاندار خوزستان از امیر محیسنی و محسن بویری کناری به دلیل اقدامات انجام شده در زمینه ارزش آفرینی در صنعت خرمای استان تقدیر کرد.

محمد حسنی نسب افزود: این دو شرکت با استفاده از جدیدترین دانش فنی نوین صنایع فرآوری خرما و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره ارزش خرما، گامهای مطلوبی در جلوگیری از خام فروشی و صادرات خرما برداشته اند.

وی اظهار داشت: این دو مجموعه، محصولاتی نظیر انواع ترافل خرما، معجون خرما، چاشنی خرما، خرمای مغزدار شکلاتی تولید و ضمن عرضه در بازارهای داخلی، به کشورهای حوزه اوراسیا و حاشیه خلیج فارس صادر می کنند که  تمامی این محصولات بر پایه خرمای استعمران هستند و منجر به ارزش افزوده بالا در زنجیره ارزش خرما می شود.

حسنی نسب تصریح کرد: مقرر شده درسال جاری که از سوی مقام معظم رهبری مزین به جهش تولید می باشد، مجموعه تولید محصولات این دو واحد تولیدی از ۵۰۰تن در سال به ۳هزارتن در سال ارتقاء یابد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56927 توسط رسول حسین پور و در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 10:44:40
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56884
10 / 2 / 1403 - 11:44

اولین جلسه کمیته پشتیبانی و مولد سازی بهزیستی خوزستان برگزار شد

بعد از ظهر امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه  ،اولین جلسه کمیته پشتیبانی و مولد سازی در سال۱۴۰۳ با حضور مدیر کل   و اعضای کمیته در محل اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،در این جلسه  به بررسی وضعیت  املاک و ظرفیت های موجود سازمان  با هدف مولدسازی دارایی‌ها و

بعد از ظهر امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه  ،اولین جلسه کمیته پشتیبانی و مولد سازی در سال۱۴۰۳ با حضور مدیر کل   و اعضای کمیته در محل اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،در این جلسه  به بررسی وضعیت  املاک و ظرفیت های موجود سازمان  با هدف مولدسازی دارایی‌ها و در آمد زایی  به منظور کمک به اقتصاد جامعه هدف  و رفاه کارکنان و مسائل قانونی و حقوقی املاک و اموال پرداخته شد.

گفتنی است در این جلسه پس از تبادل نظر اعضا و ارائه  راهکار در راستای استفاده صحیح و بهینه از املاک و دارایی های سازمان   ،مقرر شد این جلسات هر هفته  بمنظور پیگیری مصوبات  تا  رسیدن به نتایج مطلوب  دراداره کل بهزیستی برگزار شود.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56884 توسط رسول حسین پور و در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:44:20
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر