کد خبر : 12873
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 20:48
-

شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر در کنار جوانان منطقه صاحب الزمان (عج) به یاری مردم شتافتند

شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر در کنار جوانان منطقه صاحب الزمان (عج) به یاری مردم شتافتند

شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر در کنار جوانان منطقه صاحب الزمان (عج) به یاری مردم شتافتند     جمعی از جوانان منطقه صاحب الزمان شوشتر با همکاری شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر نسبت به ضد عفونی کردن معابر منطقه محروم صاحب الزمان (عج) اقدام نمودند . به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل

شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر در کنار جوانان منطقه صاحب الزمان (عج) به یاری مردم شتافتند

 

 

جمعی از جوانان منطقه صاحب الزمان شوشتر با همکاری شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر نسبت به ضد عفونی کردن معابر منطقه محروم صاحب الزمان (عج) اقدام نمودند .

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از علم جنوب دوشنبه شب جمعی از جوانان منطقه صاحب الزمان شوشتر با همکاری شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر نسبت به ضد عفونی کردن معابر منطقه محروم صاحب الزمان (عج) اقدام نمودند.

حسن سلطانی کاظمی فعال کارگری در این رابطه گفت : منطقه جاده صاحب الزمان (عج) از مناطق پرجمعیت و پرتردد شهرستان شوشتر میباشد که بعضا دارای محلاتی است که از خدمات عمومی کمتری بهره مند می شوند لذا با توجه به این که این منطقه برخوردار از جوانان با غیرت و دلسوزی است تصمیم گرفتیم با همکاری مدیریت محترم کشت و صنعت کاورن شوشتر نسبت به ضدعفونی کردن میدان صاحب الزمان، گلزار شهدا، بین الحرمین و محوطه مرقد شیخ شوشتری ضدعفونی و میکروب زدایی اقدام نماییم.

وی گفت: در این رابطه جا دارد تقدیر و تشکر کنم از مهندس میرزاپور مدیرعامل محترم کشت و صنعت کارون ، مهندس ترکستانی مدیر محترم اداری مهندس امیری رئیس اداره ایمنی و مهندس رضازاده مدیر روابط عمومی که در تهیه وسایل و مواد لازم جوانان منطقه را یاری کردند.

منطقه جاده صاحب الزمان، میدان صاحب الزمان،گلزار شهدا ، بین الحرمین و محوطه مرقد شیخ شوشتری ضدعفونی و میکروب زدایی گردیده شد.

سلطانی کاظمی که سابقه پنج دوره عضویت در شورای اسلامی کار کارون و همچنین از فعالان اجتماعی شوشتر میباشد در پایان گفت : قطعا این کارهای خیر خواهانه در اذعان عمومی شهروندان این منطقه محروم (جاده صاحب الزمان) ثبت و ضبط خواهد شد و از طرف خود و همه ساکنین این مناطق از شما اصحاب رسانه و همچنین پرسنل آتشنشانی کارون کمال تقدیر و تشکر  را دارم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.