کد خبر : 11852
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 13:00
-

شبکه خبری خوزستان: به همت شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، پیجر و رادیو شهری این شهرستان راه اندازی شد

شبکه خبری خوزستان: به همت شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، پیجر و رادیو شهری این شهرستان راه اندازی شد

این زیر ساخت ها در مواقع مختلف به خصوص در بحران های طبیعی و مواقع اضطراری و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و در پوشش اخبار و اطلاعات محلی کاربرد بسیاری دارد.

شبکه خبری خوزستان: به همت شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، پیجر و رادیو شهری این شهرستان راه اندازی شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان در این طرح به منظور استفاده عموم مردم از اطلاع رسانی مناسب و همچنین پخش اخبار مهم شهری و برنامه های متعدد از جمله مصاحبه های خبری مسئولین شهری ، برنامه های فرهنگی متعدد در مناسبت های ملی و مذهبی می توان بهره برداری کرد.

گفتنی است این طرح در سه فاز مختلف نصب راه اندازی اتاق رادیو و ارتقاء شبکه اجرایی و نقاط پر تردد شهری را تحت پوشش صوتی قرار می دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از همت شهردار محترم مهندس شعبانی و همکاران در کمک و مساعدت به راه اندازی این پروژه تقدیر کرد و افزود؛ این زیر ساخت ها در مواقع مختلف به خصوص در بحران های طبیعی و مواقع اضطراری و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و در پوشش اخبار و اطلاعات محلی کاربرد بسیاری دارد.

همچنین مدیران محلی می توانند در مناسبت های مختلف با تعیین وقت و انجام مصاحبه گزارش فعالیت های خود را بصورت مختصر و مفید به اطلاع عموم شهروندان برسانند و همچنین در معرفی و تجلیل از نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی از طریق این سیستم نیز می توان بهره برداری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.