کد خبر : 14571
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 7:35
-

سپاه خوزستان ۹۰۰ نقاهتگاه ‌برای مقابله با کرونا ‌تجهیز کرد / توزیع ۲۰ هزار بسته بین مددجویان

سپاه خوزستان ۹۰۰ نقاهتگاه ‌برای مقابله با کرونا ‌تجهیز کرد / توزیع ۲۰ هزار بسته بین مددجویان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ۹۰۰ نقاهتگاه توسط سپاه در خوزستان برای مقابله با کرونا در استان تجهیز شده ‌که از این تعداد ۱۰۰ نقاهتگاه در شهرستان اهواز است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان و جانشین قرارگاه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ۹۰۰ نقاهتگاه توسط سپاه در خوزستان برای مقابله با کرونا در استان تجهیز شده ‌که از این تعداد ۱۰۰ نقاهتگاه در شهرستان اهواز است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان و جانشین قرارگاه شفا در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: رزمایش همدلی برای کمک به مردم در خوزستان شروع شده است.

وی افزود: در این رزمایش همدلی ۲۰ هزار بسته برای کمک به مددجویان در خوزستان تهیه و توزیع شده است. ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان می باشد که در دو مرحله بین مددجویان توزیع می شود. این بسته ها باعنوان رزمایش همدلی جمع آوری شده و این زمایش در حال اجراست.

جانشین قرارگاه جهادی شفا خوزستان ادامه داد: روزانه ۱۵۰۰ لباس مخصوص پرستار در اهواز در حال تولید و در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد و تا کنون بیش از ۳ هزار بسته ی بهداشتی توزیع شده است.

حاجتی بیان کرد: ۹۰۰ نقاهتگاه توسط سپاه در استان برای مقابله با کرونا در استان تجهیز شده ‌که از این تعداد ۱۰۰ نقاهتگاه در شهرستان اهواز است.

در ادامه این نشست خبری حجت الاسلام عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)خوزستان با تقدیر از حضور جهادی طلاب در مبارزه با کرونا اظهار داشت: طلبه های جهادگر در بخش مبارزه با کرونا خوش درخشیدند.

وی درباره اقدامات جهادی طلاب بیان داشت: طلاب جهادی در بخش‌های مانند ضد عفونی و گند زدایی خیابان‌ها و خطوط اتوبوسرانی شهر اهواز تا پاسی از شب فعالیت دارند.
فرمانده قرارگاه سلامت و معنویت استان خوزستان همچنین با اشاره به راه اندازی قرارگاه سلامت و معنویت اظهار داشت: در راستای رزمایش همدلی سپاه، قرارگاه سلامت و معنویت نیز برای افزایش روحیه نیروهای جهادی که در خط مقابله با کرونا هستند، تشکیل شد.

حجت‌الاسلام رستگاری با حضور طلاب و روحانیون جهادی در بخش تغسیل فوتی‌های ناشی از کرونا بیان داشت: ۸۵ نفر از طلاب از برادران و خواهران جهادی در بحث تغسیل، تکفین و تدفینِ افرادی فوتی ناشی از کرونا حضور دارند و این امور را انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)خوزستان همچنین با اشاره به سخنان امام خامنه ای در نیمه شعبان، گفت: رضایت امام امت از طلاب خوزستانی خستگی را از تن ما درآورد. این یک افتخار بزرگ برای طلاب و اساتید است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.