کد خبر : 15874
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 21:39
-

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با رمز لبیک یا خامنه ای در شهرستان دشت آزادگان اجرا شد

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با رمز لبیک یا خامنه ای در شهرستان دشت آزادگان اجرا شد

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه که در واقع لبیک گویی به ندای رهبری در راستای کمک به همنوعان و افراد بی بضاعت در شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان با رمز لبیک یا خامنه ای در نیمه ماه مبارک رمضان انجام شد.

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان در شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان آغاز و چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان دشت آزادگانی توزیع شد. در مرحله اول و دوم نیز پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

سرگرد مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان، با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف در رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای طلب بخشش و آمرزیده شدن گناهان است و افراد می‌توانند با کمک به خانواده‌های آسیب دیده بیشتر از فضیلت این ماه مبارک بهره‌مند شوند.

 

وی کمک به نیازمندان در مواقع بحرانی را از صفات بارز مردم پایتخت غیرت جهان دانست و افزود: خیرین دشت آزادگانی در بحران شیوع کرونا خوش درخشیدند.

 

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی شهرستان دشت آزادگان در ادامه با بیان این‌که اجرای عدالت اجتماعی در رزمایش مواسات ضروری است، گفت: حفظ کرامت انسانی در بحث توزیع بسته‎‌های کمک معیشتی از جمله بایدهای اجرایی توسط دست اندرکاران این مهم است.

 

سروان سوادی پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان هدف از اجرای این طرح را کاهش فشار اقتصادی بر خانواده های بی بضاعت و تکریم و امیدبخشی در بحران ناشی از بیماری کرونا دانست و اظهار داشت: بر اساس این طرح از ظرفیت خیرین، نهادها و ادارات و حوزه های بسیج و جامعه خیرین حوزه مشارکت های مردمی بهره‌برداری شد.

 

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه که در واقع لبیک گویی به ندای رهبری در راستای کمک به همنوعان و افراد بی بضاعت روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان با رمز لبیک یا خامنه ای در نیمه ماه مبارک رمضان انجام شد.

 

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.