کد خبر : 18085
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 20:23
-

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۹ با محوریت  پروژه ی مهرسال ۹۹

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۹ با محوریت   پروژه ی مهرسال ۹۹

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۹ با محوریتپروژه ی مهرسال ۹۹ ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان   نظارت بر فرم پوشاک مدارس کنکور ۹۹ انسداد مبادی بی سوادی_ جذب حداکثری کودکان بازمانده ازتحصیل تفکیک و ادغام مدارس تخریبی تبدیل مدارس متوسطه اول به مدارس صدراوچگونگی توسعه مدارس وابسته به دستگاهای

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۹ با محوریتپروژه ی مهرسال ۹۹ ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان

 

نظارت بر فرم پوشاک مدارس

کنکور ۹۹

انسداد مبادی بی سوادی_ جذب حداکثری کودکان بازمانده ازتحصیل

تفکیک و ادغام مدارس تخریبی

تبدیل مدارس متوسطه اول به مدارس صدراوچگونگی توسعه مدارس وابسته به دستگاهای دولتی

مولد سازی درمدارس منتخب

برگزار گردید.

ابتدا عباسی مدیر آموزش و پرورش دراین جلسه و ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های در آموزش و پرورش هندیجان در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ پرداختند.

وی افزود: طبق دستور جلسه به ارائه گزارش و پیگیری اقدامات انجام گرفته در راستای مصوبات جلسه قبل شورای آموزش وپرورش آرائه داشت.

ایشان گفت: در حوزه ی ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و ثبت اطلاعات شرکت طرف قرارداد در سامانه ی سپند _ ساماندهی و نظارت کامل بر تهیه و طرح لباس و فرم پوشاک مدارس مطالبی ایراد نمود و گفت: در سال جاری تغییری در فرم لباس دانش آموزان در سطح مدارس منطقه انجام نخواهد شد به جز پایه های ورودی اول و چهارم ابتدایی ، هفتم و دهم که مشمول دوخت لباس فرم میباشند.

همچنین ایشان نرخ نامه   پیشنهادی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزشی را با توجه به وجود بیماری کرونا و ملزم بودن هر راننده به سرویس دهی سه نفر جهت بررسی و تصویب به اعضای شورا و فرماندار ارائه نمودند.

عباسی اظهارداشت: پروژه ی مهر را یک اقدام و بسیج همگانی خوانده و اعضا و فرماندار بخشدار مرکزی و دهیاران تقاضای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین و مشارکت کمافی السابق با آموزش و پرورش در زمینه پروژه ی مهر ۹۹ نمودند.

عباسی موضوع انسداد مبادی بی سوادی و تشکیل مجمع خیرین بازمانده از تحصیل را به منظور جذب حداکثری دانش آموزان لازم التعلیم را با کمک اداره ی بهزیستی و کمیته ی امداد و سایر نهادها را در راس امور شورای منطقه قرار داده و از ایشان خواست در جهت شناسایی جذب کودکان بازمانده از تحصیل با اداره آموزش و پرورش همکاری نمایند.

مدیر آموزش و پرورش هندیجان  از تبدیل مدارس پسرانه سیزده آبان و دخترانه مکتب الزهرا به مدارس متوسطه صدرا ، وابسته به دستگاهای دولتی و نهادهای عمومی در قالب آزمایشی برای سه سال و مولد سازی  (مدارس سیزده آبان، ادیب، ۲۲ بهمن، اداره آموزش وپرورش ) وساخت مغازه تجاری درمدارس نامبرده خبر داد.

عباسی در زمینه ادغام وتفکیک مدارس تخریبی خاطرنشان کرد: نظر اداره نوسازی استان نسبت به این موضوع مثبت میباشد ودرخواست پیگیری درخصوص نوسازی مدارس مورد نظر نمودند.

عباسی درخصوص  کنکور ۹۹ را که سرنوشت نوجوانان بستگی به این کنکور دارد را بسیار حائز اهمیت دانسته وخواستار تخصیص اعتبارجهت هرچه بهتر برگزاری آن را از فرماندار ومسئولین شهرستان شدند.

سپس حجت الاسلام رستمی درادامه حجت السلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن پنجم مرداد ماه سالروز اقامه ی  اولین نماز جمعه ی کشور توضیحات لازم را در خصوص مدارس صدرای متوسطه اول هندیجان بیان نمود.

ابراهیم قنواتی نماینده ی مدیران حیدری نماینده ی دفتر مردمی  حاج حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی شهرستان هندیجان نریمانی مسئول نوسازی استان هر کدام در زمینه ی موضوعات مربوطه سخنان و پیشنهاداتی به شورا ارائه نمودند. درپایان جلسه

علی  بویری فرماندارهندیجان به جمع بندی مطالب جلسه پرداخته و نکات لازم را برای پیشبرد اهداف به مجموعه های مربوطه اعلام داشت و با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی شهرستان برای کمک به پروژه ی مهر ۹۹ و بازگشایی مدارس منطقه و برگزاری کنکور ۹۹ خاطر نشان کرد و گفت : همه ی مسولین و نهادها و بخشداران در سطح شهرستان موظفند با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان تمام تلاش خود را در راستای تقویت همه جانبه آموزش و پرورش در حوزه ی پروژه ی مهر  و کنکور ۹۹ به کار ببندند.

بویری گفت : با توجه به بحث بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، شهرستان فعلا از وضعیت قرمز خارج شده است اما باز هم ملزم به رعایت نکات بهداشتی می باشیم باید تمامی سازمان ها با آمادگی لازم در اختیار مدارس باشند و مدارس منطقه با توجه به این که نیاز به کمک و حمایت بیشتری نسبت به سال های قبل دارند نباید شهرستان و دانش آموزان در این حوزه متضرر شوند تا ان شاالله در بحث پروژه ی مهر کار به خوبی و با مطلوبیت کامل برگزار شود.

وی تاکیدداشت: مسئله ی کنکور ۹۹ را بسیار با اهمیت خوانده و خوب عمل کردن در حوزه ی مشاوره ای و نتیجه گیری مطلوب را ازعملکردمثبت کارگروه ذکر کردند.فرماندارهندیجان درپایان با بیان این که در همه ی زمینه ها ما تابع دستورات ستاد ملی هستیم و تاکید براین می باشد که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خود را جهت برگزاری کنکور سراسری به نحو هرچه بهتر و مطلوب آماده نماییم .

ناصرحکیمی خبرنگار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.