کد خبر : 13649
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1399 - 20:07
-

سعید عوده زاده معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان :پایان عملیات ترمیم شکستگی سیل بند صگور فریح

سعید عوده زاده معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان :پایان عملیات ترمیم شکستگی سیل بند صگور فریح

معاون عمرانی فرماندار، از پایان گرفتن عملیات ترمیم شکستگی سیل بند رودخانه کرخه در روستای صگور فریح خبر داد و از حجم وسیع این شکستگی که بیش از صد متر بود خبر داد. به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان؛ این عملیات با توجه به تاکید فرماندار مبنی بر

معاون عمرانی فرماندار، از پایان گرفتن عملیات ترمیم شکستگی سیل بند رودخانه کرخه در روستای صگور فریح خبر داد و از حجم وسیع این شکستگی که بیش از صد متر بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان؛ این عملیات با توجه به تاکید فرماندار مبنی بر لزوم تسریع در ترمیم سیل بندهای رودخانه کرخه با حضور سعید عوده زاده معاون عمرانی و مشارکت بخشداری مرکزی و دهیار صورت گرفت.

عوده زاده پس از پایان ترمیم این سیل بند گفت: با توجه به افزایش خروجی سد کرخه و افزایش دبی این رودخانه ، سیل بند منطقه صگور فریح از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان دچار آسیب شد که با حضور به موقع و اعزام کلیه تجهیزات و ماشین آلات راه سازی، در کوتاه ترین زمان ممکن، جهت ترمیم و انسداد این سیل بند اقدام شد و بحمدالله امروز این عملیات به پایان رسید.

شایان ذکر است طول شکستگی این سیل بند بیش از ۱۰۰ متر می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.