کد خبر : 20496
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 19:51
-

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان:   پروتکل های بهداشتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شادگان رعایت شود سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر لزوم فضاسازی محیطی در شهر و روستاهای شهرستان گفت: پروتکل های بهداشتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شادگان رعایت شود. به گزارش خبرنگارماازشادگان امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در نشست هماهنگی ستاد

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان:

 


پروتکل های بهداشتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شادگان رعایت شود
سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر لزوم فضاسازی محیطی در شهر و روستاهای شهرستان گفت: پروتکل های بهداشتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شادگان رعایت شود.

به گزارش خبرنگارماازشادگان امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان که درمحل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، شجاعت و دلاوری‌های مردان و زنانی بی ادعا است که امنیت، آرامش و اقتدار و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین ارمغان آنهاست.

سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و باعظمت تر هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: تدوین برنامه‌های بدیع و نوآورانه و استفاده از زبان هنر برای بیان واقعیت‌های جنگ تحمیلی و ۸ ساله دوران دفاع مقدس بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید تلاش کنیم برای انتقال پایدار این مفاهیم بکوشیم.

صبری پور در پایان گفت: لازم است به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فضاسازی مناسب شهری و روستایی از سوی شهرداران، بخشداران و دهیاران صورت بگیرد.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.