کد خبر : 17312
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 13:19
-

سرپرست فرمانداری شادگان: کارمندان خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند

سرپرست فرمانداری شادگان:   کارمندان خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند

سرپرست فرمانداری شادگان:     کارمندان خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند سرپرست فرمانداری شادگان گفت: کارمندان خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند. به گزارش خبرنگارما از ، امید صبری پور صبح امروز درجمع کارمندان فرمانداری و بخشداری مرکزی این شهرستان اظهارکرد: تکریم ارباب

سرپرست فرمانداری شادگان:

 

 

کارمندان خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: کارمندان خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگارما از ، امید صبری پور صبح امروز درجمع کارمندان فرمانداری و بخشداری مرکزی این شهرستان اظهارکرد: تکریم ارباب رجوع یکی از بارزترین مصادیق رعایت حقوق شهروندی در سیستم اداری است و کارمندان ملزم به  تکریم ارباب رجوع هستند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع، رعایت اخلاق اسلامی، رعایت تقوا و تلاش در جهت حفظ حقوق بیت‌المال از ویژگی‌های یک کارمند نمونه در جامعه اسلامی است.
سرپرست فرمانداری شادگان صبر و بردباری در پاسخگویی و انجام امور مربوط به مردم را از ویژگی های کارمندان نمونه عنوان کرد وگفت: خدمت صادقانه و پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم را از ویژگی های مهم کارمندان است.

صبری پور درپایان با اشاره به تکریم ارباب رجوع  و خدمت رسانی صادقانه به مردم و حل مشکلات آنان را از اولویت های کاری فرمانداری شادگان عنوان کرد و گفت؛ ملاقات های عمومی با شهروندان و بررسی و حل مشکلات آنها از اولویت های مهم فرمانداری می باشد و مراجعه مردم به فرماندار را نشانه اعتماد مردم به نظام برای حل ‏مشکلاتشان اعلام کرد.‏

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.