کد خبر : 20653
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1399 - 17:32
-

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:   ادامه فعالیت مدارس منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در حوزه آموزشی و فعالیت مدارس، اولویت ما رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت دانش آموزان است.   به گزارش خبرنگارما ازشهرستان شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان، با بیان اینکه اولویت اصلی ما سلامت حفظ

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:

 

ادامه فعالیت مدارس منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در حوزه آموزشی و فعالیت مدارس، اولویت ما رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت دانش آموزان است.

 

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان، با بیان اینکه اولویت اصلی ما سلامت حفظ جان دانش‌آموزان و معلمان است، اظهارکرد: با توجه به شرایط فعلی شهرستان ، فعالیت مدارس به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت و در غیر اینصورت مدارس مشکوک به کرونا تعطیل می شوند.

صبری پور با تأکید بر این که حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس اجباری نیست افزود : نظام آموزشی همراه با شرایط فعلی کرونا فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد ولی اجباری بر حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیست ، شبکه شاد و صدا و سیما به عنوان جایگزین پیش بینی شده اند.

سرپرست فرمانداری شادگان درپایان از نقش نظارتی خانواده‌ها گفت : خانواده‌ها با ارزیابی و پایش محیط میتوانند در خصوص فرستادن فرزندانشان به مدارس تصمیم گیری کنند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.