کد خبر : 18917
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 19:22
-

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:   ۴۶ پروژه و طرح عمرانی هفته دولت در شادگان افتتاح می شود سرپرست فرمانداری شادگان از افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در شادگان خبر داد. امید صبری پور صبح امروز در مراسم آغازین هفته دولت و دهه ماه اول محرم که با حضور نماینده مردم شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:

 

۴۶ پروژه و طرح عمرانی هفته دولت در شادگان افتتاح می شود
سرپرست فرمانداری شادگان از افتتاح ۴۶ پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در شادگان خبر داد.

امید صبری پور صبح امروز در مراسم آغازین هفته دولت و دهه ماه اول محرم که با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات این شهرستان در محل فرمانداری شادگان برگزار شد ، بر اطلاع رسانی شفاف خدمات صورت گرفته تاکید کرد و اظهار کرد: همه مسئولان باید خدمات ادارات و سازمان‌های دولتی تحت مدیریت خود را به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین بیشتر خدمات نظام اسلامی و مسیر حرکت ملت ایران در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است ، تاکید کرد: با توجه به خدمات انجام شده و ظرفیت های موجود در دستگاههای اجرایی ، اقدامات انجام گرفته بارقه های امید و نشاط را در بین مردم به جامعه هدیه می کند.

سرپرست فرمانداری شادگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و حل مشکلات آنها مهمترین ویژگی این شهیدان والامقام بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.