کد خبر : 17400
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 18:18
-

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد

سرپرست فرمانداری شادگان:   رفع مشکلات آب کشاورزان شادگان نیازمند رسیدگی فوری است سرپرست فرمانداری شادگان گفت: وضعیت آب کشاورزان این شهرستان نیازمند رسیدگی فوری برای برطرف شدن مشکلات این بخش از جامعه است. امید صبری پور درحاشیه جلسه بررسی مشکلات کشاورزی بخش خنافره این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: کشاورزان شهرستان شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان:

 

رفع مشکلات آب کشاورزان شادگان نیازمند رسیدگی فوری است

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: وضعیت آب کشاورزان این شهرستان نیازمند رسیدگی فوری برای برطرف شدن مشکلات این بخش از جامعه است.

امید صبری پور درحاشیه جلسه بررسی مشکلات کشاورزی بخش خنافره این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: کشاورزان شهرستان شادگان یک قشر پرتلاش هستند و با مشکلاتی همچون تامین آب کشاورزی مواجه هستند که میتوان با همکاری مسئولان استان خوزستان مشکل اساسی کشاورزان در خصوص تامین آب را مرتفع کرد.

وی افزود: شهرستان شادگان، قطب کشاورزی استان خوزستان محسوب می‌شود و در اصل اقتصاد شهرستان بر پایه کشاورزی استوار شده است، یکی از مهمترین موانع توسعه کشاورزی شادگان، کمبود منابع آبی است از این رو توجه به کارگروه آب کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می‌کند را برطرف کند.

سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم رفع مشکلات کم‌آبی کشاورزان تأکید کرد و خواستار پیگیری مسئولان برای رفع مشکلات تأمین آب کشاورزی در این شهرستان شد.

صبری پور درپایان گفت: رسیدگی به مشکلات و معضلات کشاورزان این شهرستان ضروری بوده و مسئولان ذیربط باید در این زمینه تلاش مضاعف کنند.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.