کد خبر : 20141
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 11:34
-

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شد

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان انتخاب شد

باشگاه نفت مسجدسلیمان که بعد از جدایی مهدی تارتار به دنبال یک گزینه مناسب برای نیمکت این تیم بود با مجتبی حسینی مربی موفق و جوان به توافق رسید. نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته در رتبه هشتم جدول به پایان رساند ، بعد از چند دور مذاکره در نهایت با سرمربی فصل گذشته مس کرمان

باشگاه نفت مسجدسلیمان که بعد از جدایی مهدی تارتار به دنبال یک گزینه مناسب برای نیمکت این تیم بود با مجتبی حسینی مربی موفق و جوان به توافق رسید. نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته در رتبه هشتم جدول به پایان رساند ، بعد از چند دور مذاکره در نهایت با سرمربی فصل گذشته مس کرمان قراردادی را به مدت یکسال امضا کرد. او در حالی هدایت نفت مسجدسلیمان را پذیرفت که باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا به طور جدی خواهان حضورش به عنوان دستیار اول روی نیمکت این تیم بودند اما تیم مدیریتی و نقل و انتقالاتی نفت مسجد سلیمان توانستند این عملیات مهم و دشوار را با موفقیت انجام داده و با این مربی جوان قرارداد امضا کنند.

این مربی ۴۶ ساله امروزدر جلسه ای با حضور ابوذر شجاعی و پیمان مولایی اعضای هیات مدیره و مصطفی سلیمانی معاون حقوقی باشگاه که نقش مهمی در انجام این انتقال داشت حضور پیدا کرد و در حالی که گفته می شد قرار است با سپاهانی ها قرارداد امضا کند ، با نفت مسجد سلیمان برای یک فصل به توافق رسید. حسینی که سابقه سرمربیگری در تیم های گل ریحان و ذوب آهن را هم در کارنامه اش دارد فصل گذشته با مس کرمان تا آستانه به صعود به لیگ برتر هم آمد اما در نهایت به خاطر تفاضل یک گل کمتر در رده سوم قرار گرفت. او که چند سال دستیار یحیی گل محمدی در تیم های پرسپولیس،ذوب آهن و تراکتور هم بوده در سال های اخیر نامش به عنوان یکی استعدادهای جدید و آینده دار مربیگری فوتبال ایران مطرح شده است.

نف مسجدسلیمان که فصل گذشته با مجموعه از بازیکنان جوان و بعضا کم نام و نشان یکی از تیم های خوب رقابت های لیگ برتر بود و تا چند هفته مانده به پایان رقابت ها نیز شانس کسب سهمیه را داشت در این فصل نیز قصد دارد با جوانگرایی و استفاده از استعدادهای منطقه تیمی خوب را راهی رقابت ها کرده و برای کسب رتبه ای بهتر تلاش کند. به نظر می رسد با توجه به اهداف باشگاه نفت مسجدسلیمان و همچنین سبک کاری مجتبی حسینی و اینکه او یک مربی است که کار با جوانان و کشف استعدادها را خوب می داند ، این یک قرارداد خوب برای طرفین به حساب می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.