کد خبر : 7957
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398 - 0:33
-

سرشماری پاییزه کل و بز در منطقه شکار ممنوع بدیل بهبهان

سرشماری پاییزه کل و بز در منطقه شکار ممنوع بدیل بهبهان

منطقه شکار ممنوع بدیل بهبهان زیستگاه پویا و دارای جمعیت مناسب کل و بز و تنوع زیستی جانوری و گیاهی و گونه های ارزشمندی از گیاهان ، پستانداران ، پرندگان و خزندگان و جلوه های زیبای طبیعی می باشد.

 

شبکه خبری خوزستان : سرشماری پاییزه کل و بز در منطقه شکار ممنوع بدیل بهبهان انجام۷ گرفت

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، سرشماری پاییزه کل و بز در منطقه شکار ممنوع بدیل بهبهان انجام شد .

فرخ شیرعلی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهبهان در این خصوص گفت: سرشماری پستانداران هرساله به منظور برآورد جمعیت ها و شناسایی کمبودها، نیازها و برنامه ریزی جهت حفظ، احیاء و مدیریت پوشش های گیاهی و جانوری منطقه انجام شده و امسال نیز همچون سنوات گذشته این مهم با حضور رئیس اداره محیط زیست و محیط بانان و کارشناسان اداره بهبهان با موفقیت انجام و نتایج این سرشماری از وضعیت پایدار و مطلوب جمعیت این گونه ارزشمند و نتیجه بخش بودن برنامه ها و اقدامات حفاظتی حکایت داشت.

منطقه شکار ممنوع بدیل بهبهان با وسعت بیش از ۵۳۰۰ هکتار به عنوان منطقه مستعد برای ارتقا سطح حفاظتی و تبدیل شدن به منطقه حفاظت شده، زیستگاه پویا و دارای جمعیت مناسب کل و بز و تنوع زیستی جانوری و گیاهی و گونه های ارزشمندی از گیاهان ، پستانداران، پرندگان و خزندگان و جلوه های زیبای طبیعی می باشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.