کد خبر : 9169
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 13:35
-

سردار نوعی‌اقدم: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال حذف ولایت فقیه، سپاه و بسیج بود

سردار نوعی‌اقدم: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال حذف ولایت فقیه، سپاه و بسیج بود

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: هدف دشمن در فتنه ۸۸ حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بود. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سردار رحیم نوعی اقدم، ظهر دیروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مصلی مهدیه اهواز با بیان این که پاسداران خادم مردم هستند اظهار داشت: امام ما

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: هدف دشمن در فتنه ۸۸ حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سردار رحیم نوعی اقدم، ظهر دیروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مصلی مهدیه اهواز با بیان این که پاسداران خادم مردم هستند اظهار داشت: امام ما را خادم تربیت کردند تا روی یک تار موی کودک کودکستانی ایرانی غبار جنگ و ناامنی ننشیند و ما پاسداران حاضریم در این مسیر هزاران بار جان خود را فدا کنیم.

وی افزود: خوزستان کربلای ایران است و دین خود را به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت ادا کرده است و خاک پای پدران شهدا را سرمه چشمانم قرار می‌دهم دستانشان را می بوسم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با بیان این که خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است بیان داشت: خوزستان از اول پیروزی انقلاب تا امروز به صورت جنگ سخت و نرم در خط مقدم دفاع بوده و همواره مورد هدف دشمن قرار گرفته است.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: مسئولان باید با مردم صادق باشند گفت: هدف دشمن در فتنه ۸۸حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بود.
وی عنوان کرد: مسؤولان در کشتی نشسته‌اند که بر خون شهدا شناور است اما فرزندانشان در کشورهای غربی زندگی می‌کنند، چرا فرزندانشان را تحریم نمی‌کنند؟ چرا به موقعیتی رسیده‌ایم که افرادی برای سرمایه‌ها و اعتقادات ما تعیین تکلیف کنند که با غرب در ارتباط‌هستند؟

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با بیان این که اکثر شورشی‌ها با تطمیع پول و موادمخدر به خیابان‌ها آمده بودند گفت: این‌ها با ادبیات اسلامی غریبه بودند و حتی تفکر اعتقادی و ایرانی نداشتند و این داستان فتنه‌ای بود که اهدافی را در پی داشت که به گفته تئوریسین‌های غربی فساد مالی و اخلاقی یکی از دلایل به سرانجام نرسیدن این فتنه بود.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.