کد خبر : 17702
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 3:48
-

سربازان مهارت‌های امداد و نجات را در دوره آموزشی فرا می‌گیرند

سربازان مهارت‌های امداد و نجات را در دوره آموزشی فرا می‌گیرند

گروه استان‎ها- معاون هماهنگ کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: سربازان در مراکز و نواحی آموزشی سپاه با همکاری جمعیت هلال احمر استان مهارت‌های امداد و نجات کسب می‌کنند. سرهنگ عبدالرضا حاجتی در جلسه بررسی تفاهم نامه آموزش سربازان در رشته‌های مرتبط با هلال احمر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح حرفه آموزی

گروه استان‎ها- معاون هماهنگ کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: سربازان در مراکز و نواحی آموزشی سپاه با همکاری جمعیت هلال احمر استان مهارت‌های امداد و نجات کسب می‌کنند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی در جلسه بررسی تفاهم نامه آموزش سربازان در رشته‌های مرتبط با هلال احمر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح حرفه آموزی سربازان در طول خدمت مقدس سربازی است.

وی افزود: یکی از مهارت‌های که برای سربازان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح طراحی‌شده در حوزه جمعیت هلال احمر و مهارت‌های امداد و نجات است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: به همین منظور تفاهم نامه با جمعیت هلال‌احمر خوزستان در ۵ بند امضا شد تا سربازان در دوره آموزشی مهارت امداد و نجات را کسب کنند.
وی تصریح کرد: نواحی سپاه و بسیج با همکاری جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌ها و مراکز آموزشی دوره‌ها را برگزار و به افراد گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود. این مهارت‌آموزی می‌تواند پس از پایان دوره سربازی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان در ادامه این نشست بیان داشت: مطابق بخش‌نامه ستاد کل نیروهای مسلح این جمعیت آمادگی لازم برای آموزش و توانمندسازی سربازان را دارد.

وی افزود: در این دوره‌ها سربازان توانمندی لازم برای کمک‌های اولیه، حضور موثر در حوادث طبیعی را کسب می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.