کد خبر : 5631
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 8:46
-

ستاد دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب در گتوند تشکیل شد

ستاد دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب در گتوند تشکیل شد

ستاد دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب در گتوند تشکیل شد جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب و نمایشگاه خوشنویسی در مسیر باد در اداره وارشاد شهرستان گتوند برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب

ستاد دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب در گتوند تشکیل شد
جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب و نمایشگاه خوشنویسی در مسیر باد در اداره وارشاد شهرستان گتوند برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب و نمایشگاه خوشنویسی در مسیر باد در اداره ارشاد شهرستان گتوند برگزار شد.

حمید بهداروندی در این نشست اظهار داشت: جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» بزرگداشت زنده یاد قیصر امین‌پور یکی از برنامه‌های فرهنگی، هنری مهم و شاخص در سطح استان و کشور است و باید در شان و جایگاه واقعی قیصر شعر ایران برگزار شود.

وی افزود: جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان خوزستان و کشور است که نگاه ویژه‌ای به این جشنواره که به نام شاعر انقلاب و دفاع مقدس شده است.

رئیس اداره ارشاد گتوند بیان کرد: این جشنواره سال‌های گذشته به صورت همایش بود اما امسال با موافقت و عنایت مدیرکل ارشاد خوزستان برای دومین بار بصورت جشنواره‌ای و ملی برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به این که سال گذشته بیش از ۶۰۰ اثر به جشنواره ارسال و داوری شد انتظار می‌رود امسال نیز با توجه به ملی شدن جشنواره تعداد شرکت‌کنندگان افزایش پیدا کند که خوشبختانه تاکنون آثار متعددی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

دبیر جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب عنوان کرد: با توجه به تاکید مدیرکل ارشاد خوزستان در جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره ازتمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان از جمله شاعران، هنرمندان و انجمن‌های فرهنگی و هنری، خبرنگاران، چاپخانه ها، و صاحب نظران در این زمینه استفاده می شود.

بهداروندی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در کنار جشنواره نمایشگاه خوشنویسی در مسیر باد که آثار اساتید برجسته خوشنویسان استان خوزستان هستند باحضور برخی از اساتید برجسته کشوری در گالری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و شناخت بیشتر آثار زنده یاد قیصر امین پور نیز مسابقه کتابخوانی از آثار این شاعر فرزانه طراحی شده که با مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند قبل از جشنواره برگزار و از نفرات برتر این مسابقه فرهنگی در روز برگزاری جشنواره تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.