کد خبر : 7096
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 7:59
-

سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است

سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است

سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اوایل روز سه‌شنبه(۷ آبان ماه) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان، شاهد رگبار باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای است. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز

سامانه ناپایدار جوی تا اواسط هفته مهمان خوزستانی‌ها است
مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اوایل روز سه‌شنبه(۷ آبان ماه) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان، شاهد رگبار باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای است.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اوایل روز سه‌شنبه(۷ آبان ماه) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان، شاهد رگبار باران و رعد و برق و تند باد لحظه‌ای هستیم.

وی بیان‌ کرد: احتمال ریزش تگرگ به ویژه در یکشنبه(۵ آبان ماه) مناطق جنوبی و شرقی استان خوزستان و در روز دوشنبه(۶ آبان ماه) در مناطق شمال و شمال شرقی استان وجود دارد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: برای روز سه شنبه(۷ آبان ماه) تنها در برخی نقاط بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود و در این مدت خلیج فارس مواج است.
وی با اشاره به این‌که مجموع بارندگی ۳ ساعت گذشته آبادان ۱۴٫۶ میلی‌متر و مجموع بارندگی از ابتدای ورود سیستم ۳۱ میلی متر است، ادامه داد: مجموع بارندگی از ابتدای ورود سیستم تا ساعت ۱۴، آبادان ۳۱٫۵ میلی‌متر، باران‌سنجی خرمشهر ۳۳ میلی متر، باران‌سنجی چوئبده ۱۶ میلی متر‌ و باران‌سنجی اروندکنار ۳میلی متر است.

سبزه‌زاری خاطرنشان کرد: در شبانه‌‌روز گذشته دهدز با ۱۲٫۲ درجه سانتی‌گراد و امیدیه با ۳۶٫۳ درجه سانتی‌گراد به‌‌‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوای اهواز بین ۲۰٫۸ و ۳۳٫۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.