کد خبر : 6069
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 7:50
-

سازمان منطقه آزاد اروند عزل شهردار خرمشهر را غیرقانونی اعلام کرد

سازمان منطقه آزاد اروند عزل شهردار خرمشهر را غیرقانونی اعلام کرد

سازمان منطقه آزاد اروند عزل شهردار خرمشهر را غیرقانونی اعلام کرد عضو شورای شهر خرمشهر از فاقد وجاهت قانونی بودن مصوبه عزل شهردار خرمشهر خبر داد. حاتم بندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر، اظهار داشت: صبح امروز در نامه‌ای از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر

سازمان منطقه آزاد اروند عزل شهردار خرمشهر را غیرقانونی اعلام کرد

عضو شورای شهر خرمشهر از فاقد وجاهت قانونی بودن مصوبه عزل شهردار خرمشهر خبر داد.
حاتم بندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر، اظهار داشت: صبح امروز در نامه‌ای از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند خطاب به فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ضمن اشاره صریح به مصوبه‌ اخیری که توسط ۴ تن از اعضای شورای شهر بدون حضور بنده و ۲ تن دیگر از اعضای شورا مبنی بر عزل شهردار و انتصاب سرپرست شهرداری، به صورت غیرقانونی مصوب شده بود، سازمان منطقه آزاد اروند رسماً این مصوبه را فاقد وجاهت قانونی اعلام کرد.

وی عنوان کرد: همانطور که پیش‌تر هم به رسانه‌ها گفته بودیم، متاسفانه برخی از اعضای شورا در اقدامی سیاسی موضوعی را خارج از موضوع اعلام شده در جلسه‌ ۸ مهر ماه شورای شهر مطرح کردند که بنده و ۲ تن دیگر از اعضای شورای شهر جهت اعتراض به این سیاسی کاری جلسه را ترک کردیم.
عضو شورای شهر خرمشهر افزود: اما متاسفانه ریاست شورا و ۳ تن دیگر از اعضای شورای شهر بدون توجه به ابعاد قانونی مسئله، مبادرت به عزل شهردار،انتخاب و معارفه‌ سرپرست شهرداری خرمشهر کردند که روند مورد اشاره اساساً فاقد هرگونه وجاهت قانونی است.

وی در ادامه اظهار داشت: در نامه‌ اخیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره و استناد به تبصره۲ بند الف ماده ۶۵ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور که در تاریخ ۹۵/۱۲/۱ به رئیس جمهور محترم ابلاغ گردید، مصوبه‌ عزل شهردار خرمشهر را فاقد وجاهت قانونی دانسته و تاکید داشته که هرگونه نقل و انتقال مالی و حقوقی خارج از مسیر قانونی تعریف شده، قابل پیگرد است.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.