کد خبر : 18751
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 21:29
-

رییس سازمان شیلات کشور: ساخت اسکله بوخضی شادگان باید شتاب گیرد

رییس سازمان شیلات کشور:   ساخت اسکله بوخضی شادگان باید شتاب گیرد

رییس سازمان شیلات کشور:   ساخت اسکله بوخضی شادگان باید شتاب گیرد رییس سازمان شیلات کشور بر شتاب بخشی روند ساخت اسکله صیادی بوخضیر شادگان گفت: با بهره برداری از این اسکله شاهد رونق بیشتر صید و صیادی در استان خوزستان خواهیم بود. خون میرزایی رئیس سازمان شیلات کشور به اتفاق صبری پور سرپرست فرمانداری

رییس سازمان شیلات کشور:

 

ساخت اسکله بوخضی شادگان باید شتاب گیرد
رییس سازمان شیلات کشور بر شتاب بخشی روند ساخت اسکله صیادی بوخضیر شادگان گفت: با بهره برداری از این اسکله شاهد رونق بیشتر صید و صیادی در استان خوزستان خواهیم بود.

خون میرزایی رئیس سازمان شیلات کشور به اتفاق صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان ، ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان وجمعی از مسئولین محلی با هدف بررسى روند پیشرفت اسکله صیادى خورابوخضیر و بدنبال پیگیرى های مستمر و مجدانه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرورش ماهى در ساحل دریا ، کارون ، رهاسازى بیشتربچه ماهى درتالاب شادگان وحل مشکلات صیادان ازاسکله صیادی خور بوخضیر بازدید میدانی بعمل آورد.

نبی‌الله خون‌میرزایی رییس سازمان شیلات کشور در بازدید از روند ساخت اسکله بوخضیر شادگان اظهار داشت: مطالبات ساخت این اسکله به روز رسانی شده است و ۳۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران آن پرداخت شده است و ۳۰ میلیارد دیگر نیز برای سرعت بخشیدن به این پروژه در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان شیلات کشور افزود: امیدواریم با تامین اعتباری که تا پایان سال برای تکمیل این اسکله در نظر گرفته شده در پایان سال شاهد بهره‌برداری از این اسکله باشیم، افتتاح اسکله صیادی در شادگان جز اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود.

خون‌میرزایی اظهار داشت: پیش بینی لازم برای بهره‌برداری اسکله با استفاده از ژنراتور برق شده است، برای توسعه بندر صیادی شادگان نیاز به برق پایدار است، هر نیازمندی که برای توسعه بندر صیادی شادگان نیاز است فراهم خواهد شد تا در اشتغالزایی این منطقه کمک شود.

رییس سازمان شیلات کشور گفت: استان خوزستان به واسطه صید و صیادی، کشاورزی و فعالیت‌های آبزی پروری در کشور جایگاه ممتازی دارد، سال گذشته بعد از سال‌ها تلاش و توسعه زیرساخت‌ها این استان به رتبه نخست تولید آبزی‌پروری کشور دست پیدا کرد.
خون‌میرزایی افزود: توسعه زیرساخت‌های صید و صیادی و آبزی‌پروری در استان خوزستان جز اولویت‌ها است که در صورت اجرایی شدن آن استان خوزستان می‌تواند نقش تاثیرگذاری در تولید آبزی پروری کشور داشته باشد.
امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان نیز طی این بازدید ،اذعان داشت: اخذ مجوز برای ایجاد سایت تولید آبزی‌پروری در شادگان خواسته فعالان صید و صیادی شهرستان است.

صبری‌پور در پایان گفت : مراحل اخذ این مجوز در وزارت‌ نیرو و وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن این مجوز صادر شود تا شاهد رونق اشتغال در منطقه باشیم.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.