کد خبر : 11535
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 8:24
-

رویکرد ملی به انتخابات و دوری از نگاه قومی می‌تواند مجلسی قوی به ارمغان آورد‌

رویکرد ملی به انتخابات و دوری از نگاه قومی می‌تواند مجلسی قوی به ارمغان آورد‌

به گزارش شبکه خبری خوزستان عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که انتخابات آینده می‌تواند نقطه عطفی در حل مشکلات باشد گفت: نگاه ملی در انتخاب کاندیداها با رویکرد عدالت محوری و انقلابی‌گری و توجه به مسئله انتخاب اصلح می‌تواند سبب شکل‌گیری یک مجلس قوی شود. آیت‌الله عباس کعبی دیروز در راهپیمایی۲۲بهمن

به گزارش شبکه خبری خوزستان عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که انتخابات آینده می‌تواند نقطه عطفی در حل مشکلات باشد گفت: نگاه ملی در انتخاب کاندیداها با رویکرد عدالت محوری و انقلابی‌گری و توجه به مسئله انتخاب اصلح می‌تواند سبب شکل‌گیری یک مجلس قوی شود.

آیت‌الله عباس کعبی دیروز در راهپیمایی۲۲بهمن اظهار داشت: اراده الهی بر این بود که ملت قهرمان ایران بر فرعون قرن۲۰ به رهبری معمار کبیر ایران امام خمینی پیروز شود و امروز ۴۱سال اقتدار، پیروزی و مقاومت را در جای‌جای ایران اسلامی و خوزستان جشن بگیریم.

وی افزود: گروه جنایتکار، متوحش و بی‌منطق ترامپ با ترور ناجوانمردانه و وحشیانه سردار سلیمانی به طور رسمی راهبرد ترور را به عنوان تنها راه چاره آمریکایی‌ها اعلام کردند که این نشانه استیسال امریکا است.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن امسال ملت ایران که همراه با تنفر شدید آمریکا و اسرائیل و تاکید بر ادامه راه شهیدسلیمانی است باید به عنوان انتقام نرم که سیلی محکم عین‌الاسد را تکمیل می‌کند ثبت شود.

وی ادامه داد:در مقابله با خباثت‌های آمریکا پیام راهپیمایی ملت ایران و مردم خوزستان این است که باید قوی شویم و انقلابی عمل کنیم ، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که اگر قوی شویم جنگ نمی‌شود بنابراین وظیفه ایرانیان با تمام گرایشات مشارکت در ساخت ایرانی آباد، مستقل، مقتدر و پیشرفته با حفظ وحدت و انسجام ملی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: البته ملت ایران از جهت ضعف مدیریت در برخی مسئولان اجرایی و ایجاد تردیدهای راهبردی از جمله طرح بحث مذاکره در اوج مبارزه و مقاومت و نیز وجود فقر،فساد و تبعیض شدیدا گله‌مند هستند.

آیت‌الله کعبی با بیان این که انتخابات آینده می‌تواند به نقطه عطف تحولی در حل مشکلات باشد گفت: نگاه ملی در انتخاب کردن نامزدهای انتخاباتی با رویکرد عدالت محوری و انقلابی‌گری و توجه به مسئله انتخاب اصلح می‌تواند ارمغان شکل‌گیری یک مجلس قوی و انقلابی را به همراه داشته باشد. نگاه قومی و قبیله‌ای به انتخابات مشکلات را حل نمی‌کند.

وی عنوان کرد:شهید سلیمانی خلاصه فضائل تمامی شهدا است. کسی که می‌خواهد از مکتب شهید سلیمانی تبعیت کند باید سرباز باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در راهپیمایی ۲۲بهمن این پیام را باید داشته باشیم که حضور شکوه‌مند سیاسی در انتخابات آینده با مشارکت حداکثری انجام شود چرا که دشمن برای کم کردن مشارکت مردم ایران برنامه‌ریزی کرده است‌.
آیت‌الله کعبی با بیان اینکه اداره کشور بر پایه انتخاب مردم است گفت: انتخاب مردم همیشه تعیین کننده است.یکی از برنامه‌های دشمن تضعیف شورای نگهبان و نهاد‌های انتخاباتی است،شورای نگهبان صیانت از انتخابات و رای مردم را بر عهده دارد و اگر شورای نگهبان نبود استبداد بر این کشور حکومت می‌کرد.
وی تصریح کرد: تایید یا رد صلاحیت افراد توسط شورای نگهبان به معنی صلاحیت داشتن یا نداشتن افراد نیست بلکه شورای نگهبان براساس پرونده انتخاباتی نامزد‌ها تصمیم می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.