کد خبر : 5282
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 12:59
-

روستائیان سیل‌زده جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند

روستائیان سیل‌زده جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند

روستائیان سیل‌زده جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند استاندار خوزستان گفت: در بعضی مناطق متأسفانه روستاییان وام بلاعوض را دریافت کرده اما برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک مراجعه نمی‌کنند . به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان که

روستائیان سیل‌زده جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند
استاندار خوزستان گفت: در بعضی مناطق متأسفانه روستاییان وام بلاعوض را دریافت کرده اما برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک مراجعه نمی‌کنند .
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان که با حضور مشاور وزیر کشور برگزار شد بابیان این‌که روند ساخت‌وساز در مناطق سیل‌زده پیشرفت داشته است اظهار داشت: واحدهای تعمیری در حال اتمام است همچنین خسارت‌های کشاورزی با سرعت بیشتری پرداخت می‌شود.

وی افزود: تاکنون به بیش از ۶هزار نفر خسارت کشاورزی پرداخت‌شده و انتظار داریم تا پایان هفته جاری این تعداد به بیش از ۱۱هزار نفر برسد.

استاندار خوزستان گفت: مدارس کوچک قرار شد تا اوایل مهر تحویل داده شود و مدارس ۶و۱۲کلاسه تا ۱۵آبان ماه تکمیل شوند.
شریعتی ادامه داد: بعضاً مشکلاتی در رابطه با روستاهایی که در حریم بستر رودخانه بودند وجود داشت که برای این موضوع قرار شد در کمیته‌های کارشناسی تصمیم‌گیری‌های مناسب اتخاذ و سریعاً انجام شوند.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای احداث سیل بندها از امروز یا فردا شروع خواهد شد که در بازه زمانی کوتاه باید با سرعت انجام شود تا بتوان همه مناطق استان را پوشش داد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در بعضی مناطق متأسفانه مردم وام بلاعوض را دریافت کرده اما برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک مراجعه نمی‌کنند.

شریعتی با تأکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین کارها تا پایان سال بحث رسیدگی به مناطق سیل‌زده است ادامه داد:فرمانداران نباید نسبت به این امر کوتاهی داشته باشند و باید در دستور کار باشد.

وی با بیان این‌که بازسازی و بازتوانی صرفاً به معنای ارائه اعتبار نیست بیان داشت:تصمیم‌های مدیریتی در زمان نیز می‌تواند این امکان را ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.