کد خبر : 15565
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 0:25
-

روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری با مسئولین استان

روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری با مسئولین استان

روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری با مسئولین استان       به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری صبح امروز (۹۹/۲/۱۳) در ادامه رایزنی های منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل با مسئولین استانی با دکتر کوروش کیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان دیدار

روز پرکار دکتر علیرضا ورناصری با مسئولین استان

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری صبح امروز (۹۹/۲/۱۳) در ادامه رایزنی های منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل با مسئولین استانی با دکتر کوروش کیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان دیدار و به گفتگو پرداخت.

در این دیدار دکتر ورناصری بر لزوم حفاظت مستمر از منابع طبیعی و مراتع حفاظتی و ایجاد و تجهیز تفرجگاه ها وپارک های جنگلی منطقه اشاره داشتند.

در ادامه ایشان با مهندس فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات استان خوزستان دیدار نمود که از محورهای اصلی این دیدار و گفتگو میتوان به بررسی و برنامه ریزی مربوط به شناسایی منابع آبی مستعد پرورش آبزیان جهت رشد و توسعه اقتصادی منطقه اشاره کرد.

سپس دکتر ورناصری با مسلم رحیمی مدیرکل صدا وسیمای استان خوزستان نیز به دیدار و گفتگو پرداخت.

طی این نشست دکتر ورناصری بر لزوم اهتمام این سازمان در خصوص توسعه رسانه ها و انعکاس ظرفیت های انسانی و منطقه تاکید نمود.

وی با اشاره به پتانسیل بالای این سازمان در خصوص ورود رسانه های دیداری و شنیداری در معرفی و شناساندن مزیت ها و توانمندی های پیدا و پنهان منطقه بر لزوم تحقق این مهم اشاره داشتند.

در ادامه دکتر ورناصری در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با منتخبین مردم در مجلس یازدهم که با هدف هم افزایی و تعیین سازوکار برای پیگیری مطالبات مردمی و برنامه های آینده نمایندگان مردم در مسجد ولایت شهرستان اهواز برگزار شد ، شرکت نمود.

در این نشست علیرضا ورناصری با اشاره به وضعیت اقتصادی-معیشتی مناطق شمالی استان خاطر نشان کرد: آمار بالای بیکاری در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل و همچنین ازدیاد افراد تحت پوشش کمیته‌ امداد و فقر در مناطق شمالی استان نشان از فقر معیشتی مردم این حوزه دارد.

وی افزود: باتوجه به نگرانی و بی اعتمادی مردم نسبت به عدم توجه و عملکرد مثبت مدیران در برآورد نیازهای شهروندی ما باید در حوزه خدمتگزاری دقت و اهتمام بیشتری داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.