کد خبر : 6411
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 7:58
-

روایت امام جمعه اهواز از پشت پرده آشوب‌های اخیر عراق؛ آمریکا مخالف استقلال عراق است

روایت امام جمعه اهواز از پشت پرده آشوب‌های اخیر عراق؛ آمریکا مخالف استقلال عراق است

روایت امام جمعه اهواز از پشت پرده آشوب‌های اخیر عراق؛ آمریکا مخالف استقلال عراق است نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این‌که آمریکا مخالف استقلال عراق است گفت: مداخله آمریکا به‌وضوح نارضایتی آن‌ها را از نظام سیاسی عراق نشان می‌دهد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد

روایت امام جمعه اهواز از پشت پرده آشوب‌های اخیر عراق؛ آمریکا مخالف استقلال عراق است
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این‌که آمریکا مخالف استقلال عراق است گفت: مداخله آمریکا به‌وضوح نارضایتی آن‌ها را از نظام سیاسی عراق نشان می‌دهد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در اهواز به حوادث اخیر کشور عراق اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک در آشوب‌های اخیر کشور عراق، آمریکا و استکبار جهانی به دنبال اهداف و منافع خود هستند.

وی بابیان این‌که ساقط کردن نظام سیاسی در کشور عراق از اهداف نظام سلطه است افزود: درصورتی‌که نظام موردنظر آمریکا و هم‌پیمانان خود در عراق بر سرکار بیاید، مراسم اربعین نیز متأثر از آن می‌شود و مانند هرساله پرشور خواهد بود.

امام‌جمعه اهواز بابیان این‌که مداخله آمریکا به‌وضوح نارضایتی آن‌ها را از نظام سیاسی عراق نشان می‌دهد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل مخالفت آمریکا با دولت فعلی عراق، ارتباط این دولت با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی فرد بابیان این‌که آمریکا مخالف استقلال عراق است گفت: همچنین از ایفای نقش میانجی‌گری عراق در منطقه هراس دارد.
وی درباره اتفاقات اخیر در عراق معتقد است : آمریکا به دنبال نابودی حکومت‌های شیعی در عراق است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به افزایش چشم‌گیر زوار نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت شهرداری‌های سراسر کشور برای حل مشکلات زائران در مرزهای عراق استفاده و به آن‌ها خدمت‌رسانی کرد.

انتهای پیام /ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.