کد خبر : 14471
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 19:50
-

رفع تصرف و آزاد سازی بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در خوزستان

رفع تصرف و آزاد سازی بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در خوزستان

رفع تصرف و آزاد سازی بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در خوزستان شبکه خبری خوزستان: بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در خوزستان رفع تصرف و آزاد سازی شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان از خلع ید ، رفع تصرف و

رفع تصرف و آزاد سازی بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در خوزستان

شبکه خبری خوزستان: بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در خوزستان رفع تصرف و آزاد سازی شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان از خلع ید ، رفع تصرف و آزاد سازی بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان در سال ۹۸ خبر داد.

حجت السلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: با توجه بر تاکید رهبر معظم انقلاب درباره پیشگیری از پدیده زمین خواری در کشور و دستورات رئیس محترم قوه قضائیه ، با تلاش و بکارگیری تمام امکانات و همکاری حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل راه و شهرسازی استان بیش از ۲۱۶۶ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سال ۹۸ از دست متجاوزان خارج و به منابع طبیعی و را ه شهرسازی بازگردانده شد.

وی بر شدت برخورد با هر گونه دست اندازی و تصرف غیرقانونی به اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: هر گونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتی و همچنین تغییر کاربری در اراضی کشاورزی تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده و گزارش طبق قانون با متخلفان برخورد شدید و قاطعی صورت خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.