کد خبر : 19703
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 21:16
-

رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد

رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که با پرواز عادی و مسافری عازم خوزستان شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه آبادان شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و مسئولان استانی قرار گرفت. عزیمت چهارروزه رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که با پرواز عادی و مسافری عازم خوزستان شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه آبادان شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و مسئولان استانی قرار گرفت.

عزیمت چهارروزه رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان و بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در روز اول سفر خود به خوزستان از شهرستان آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر بازدید می‌کند، در روز دوم سفر به امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان و روز سوم به شوشتر، اندیمشک، احمد فداله و شوش سفر می‌کند و در روز چهارم سفر خود به خوزستان در اهواز و سوسنگرد حضور می‌یابد.

اولویت‌هایی که در سفر آقای قالیباف مورد بررسی قرار می‌گیرند، بحث‌های آب، فاضلاب، انتقال آب، کشاورزی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است، همچنین مسایل اشتغال و صنایع استان به‌ویژه در حوزه نفت و فولاد بررسی خواهند شد.

‌در این سفر بحث راه‌های اصلی و روستایی، ریلی، بنادر استان و بحث محیط زیست و حق‌آبه رودخانه‌ها و تالاب‌ها به‌صورت جدی بررسی و پیگیری خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.