کد خبر : 19921
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 7:09
-

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: مخالف خام‌فروشی نفت هستم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس: مخالف خام‌فروشی نفت هستم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس یازدهم دنبال توسعه صنایع پایین دستی در حوزه انرژی است. مجلس یازدهم مخالف خام فروشی در حوزه نفت است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، رئیس قوه مقننه در راس هیئتی برای بازدید از پروژه‌های در حال انجام به بهبهان سفر کرده و از جمله همراهان فریدون عباسی دوانی

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس یازدهم دنبال توسعه صنایع پایین دستی در حوزه انرژی است. مجلس یازدهم مخالف خام فروشی در حوزه نفت است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، رئیس قوه مقننه در راس هیئتی برای بازدید از پروژه‌های در حال انجام به بهبهان سفر کرده و از جمله همراهان فریدون عباسی دوانی بود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره تصویب قانون برای اشتغال بومی‌های خوزستان در پالایشگاه‌ها اظهار داشت: سفرهای استانی به ما این کمک را می‌کند که از نزدیک با وضعیت معیشتی مردم استان‌ها آشنا شده و در مصوبات آن را لحاظ کنیم.

وی افزود: البته این مصوبات باید قابل اجرا باشد. یکی از مسایل در این زمینه اقدامات رفاهی مردم است. مثلا در خوزستان با وجود رودخانه‌های عظیم موضوع مشکل آب شرب داریم. مردم خوزستان باید از شبکه های لوله کشی بازدید شود.
رئیس کمیسیون انرژی بیان کرد: مصوبات باید قابل لمس برای مردم و قابل اجرا برای دولت باشد و ما را همراهی کند.

وی در پاسخ به سئوال برنامه مجلس برای اشتغال جوانان گفت: اگر مردم می‌خواهند مسئله اشتغال حل شود باید از خام فروشی در انرژی جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.